08 juli 2007

Jiii-HOOOO!!:-D

Jag fattar det knappt, men för nån vecka sen fick jag ett mail av WebmosterHelene och Badanka, som står bakom Sveriges scrapblogg No1, med en fråga om jag ville ingå i deras Inspirationsteam!! Självklart säger man inte nej till ett sådant förtroende och jag är såååå tacksam och glad för denna chans!! Kika här om ni vill se min presentation:
http://swescrapbook.blogg.se/ och klicka i vänstermenyn på "inspirations-designer Frida".

Passar på att visa också lite mer i närbild för den som vill se min LO som ligger uppe där på sidan...

23 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis!!!! =D Det ska bli jättespännande att se vad du gör för något som inspirationsdesigner hos dom! Din stil är Underbar!!

Kram/Cattis

Anonym sa...

Grattis Grattis! Vad spännande! Läcker LO btw. // Elin

Minimalla sa...

Grattis!!! Vad kul! Härligt att de fått upp ögonen för din underbara stil. Trodde knappt mina ögon när jag lästa att pysselpassion inte gjort dig till DT, men det här är ju tusen gånger bättre ju!
Kram!

Millan sa...

Grattis! Du gör så härliga layouter, så jag förstår varför dom valde just dig! :)

Ann Parknert sa...

Jättegrattis du är så duktig!!!

Anonym sa...

Hejsan!

Stort grattis, såg din presentation på Swescrap.
Jag blir så imponerad av den lilla tid du scrappat och du är så duktig. Har sett många av dina alster runtom och det syns när en sida är din.
Gillar att du scrappar dig själv så ofta...det gör jag nästan aldrig.

Kram.

Helené sa...

woohooo stort grattis, gillar dina lo super mycket!!!!
Kram Helené

Caroline... sa...

GRATTIS!!!
Läste precis på Scrappiz, vad glad jag blev för din skull! Ska bli superkul att se dina alster där =)
Tack för det du skrev min blogg!!
Pöss på dig

Karoline Sigoldson sa...

GRATTIS! Vad kul! Säger som ovanstående, ska bli kul att se vad du skapar framöver...
Men du vet ju redan hur mycket jag diggar dina LO:s...;-)
Ha det bra!
/Karoline

Malin sa...

Stort grattis vännen:)
Så glad för din skull!!!!
måste genast kila till bloggen å kika!

Emma sa...

Grattis! Ska bli roligt att se vad du hittar på =)

Lisbet sa...

Härliga layouter du gör - fortsätt så.

Anonym sa...

Grattis! :O)

Sommarkramen Anna

Lotta sa...

Grattis, jättekul. Du gör ju så grymt läckra LOer........inte konstigt att du är utvald:)

Linda sa...

Grattis! Måste bara fråga vilken låt som spelas på din blogg? Den är ju hur bra som helst!!!

Örnen sa...

Underbar LO!!! Grattis till att ha blivit inspirationsdesigner!!!!

Scrapangel sa...

Förstår att du fick förtroende att vara med på SWE, du är jätteduktig tjejen!!! Grattis!

Zarah sa...

Aha - är det HÄR du huserar!? Toppen! Nu stoppar jag in dig i min sage feed så att jag kan komma tillbaka OFTA och njuta av dina fantastiska, välgenomtänkta och syuperharmoniska alster! :D

Anonym sa...

Smiter in igen och säger "you have been tagged" Kika in till min blogg! ;o)

Kramis!

Theresa/Tette sa...

Oh, stort Grattis! Jag förstår absolut varför de hörde av sig! Du har grymt härlig stil! Hit kommer jag gärna igen.

Tack för kommentaren i min blogg.
Kramis Tette

Jag... sa...

Du är SÅ himla värd det!! JätteGRATTIS!!! Superduktig är du!! Kram

(Favvis)Maria sa...

Superfin LO! Gillar din scrapstil!

Anonym sa...

Har "taggat" dig ;) *kram*