14 januari 2008

Snabbscrappare?!

Är jag det? Jag tror det faktiskt..iaf om jag är tillräckligt inspirerad och inte har scrappat på några dagar..Idag har det bara runnit fram saker ur mina händer, och jag är nöjd med de flesta sakerna:)
På Allt om Scrap är det Cybercrop en vecka framöver (och för er som älskar det, så kommer även My Scrapbook Nook att ha det mellan 1-3 februari;) I alla fall! Så jag har scrappat lite till den...och här är resultaten..

Första LO:n är gjord i 6*12 och utmaningen var att använda bara Cardstock och färger..lite dekos fick man ha oxå, men jag har bara blingstenarna som det:

Mitt andra projekt blev ett kärlekskort som utmaningen bestod i. Det finns inget bakom det svarta s.a.s utan det är ju som spetsmönstrat papper kan man säga:

En LO till hann jag med..Utmaningen var att scrappa i turkos, lime, rosa och vitt..Helgalen LO fick jag fram men jag är hyfsat nöjd, eftersom den var rolig att scrappa!:


Två kort till blev det av bara farten...jag skulle egentligen vilja göra ett gäng och prova sälja på jobbet, men jag vågar inte*fniss*


Sist men inte minst gjorde jag en sak som är döroligt! Nämligen att "altra" nånting..I det här fallet tog jag en ask som dekorationer har kommit i, målade den turkos och sen dekorerade den. Kan man ge bort choklad i..eller ringar kanske hihi


Sådär..tack för titten!:) Världens längsta inlägg, men men det var ju inte så mycket text att läsa iaf*s* Ha det bra!

21 kommentarer:

Jenny sa...

Supersnyggt! Gillade verkligen Close up MASSOR!

Anonym sa...

Tjoho!!! va mycket snyggt!! nu blev jag verkligen inspirerad!

Kram

Nina sa...

Ååååh, så mycket fint du gör! Du är så bra!

fraise sa...

Gillar ALLT du gjort!! As usual.Ser att du har rouge de garance papper också!! *suktarlite* Meen- man kan väl inte shoppa precis ALLT man vill ha samma månad eller?!? Eller kan man??? *fnissfniss* Ha det gott!!

Anonym sa...

Du gjorde en himla massa snygga saker till cropen. Impad! :-)

Sanna F sa...

Wow så mycket snyggt du har gjort!!!

Karin sa...

Oj, oj så mycket snyggt du har gjort. Gillar verkligen den översta LO:n.

Anonym sa...

Wow så mycket fina saker!

Anonym sa...

Så fina alster du gjort!

Nej, det är inte alls svårt att betala med Paypal; jag har haft konto rätt länge nu, men om jag minns rätt uppgav man sina uppgifter och sitt kortnummer och that´s it!
Kram och tack för dina söta kommentarer!
Annika

Cattis sa...

woooooow!!!! Jisses vad mycket snyggt!!!! Och färgerna på den altrade asken älskar jag!! =D
Vad för sorts/märke turkosfärg har du använt? Så himla läcker!

Kram/Cattis

http://kathis.blogg.se/

fialoppan sa...

Wow vad mycket fint! Du är en riktig inspiratör!

Pauli sa...

tittar in på allting fint du gör occh jort! Wow, du är superduktig

Sofie sa...

Tycker du är en fantastisk scrappare och just därför har du fått en liten utmärkelse i min blogg :-)

SasSa sa...

Hej vännen =) Så härligt kreativ du varit. Gillar allt!! Du ger mig så mycket inspiration. Därför vill dig ge dig en utmärklese, titta i min blogg.;-)
Ta hand om dig!
KRam SasSa

Emma sa...

Oj oj vad mycket snyggt du har skapat!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Allt är så fint men den lilla väskan!!!! Wao!!!!! Helt underbar!!!
Du har fått en award av mig!

Anonym sa...

Ååå gumman, du är så jäklans duktig så det finns inte!!:-o

Jag blir tokinspirerad!!! NU! När det är alldeles för seeeent!

Ilus sa...

Vilka fina saker!
Gillar den altrade lådan - färgerna är superfina!

Du borde inte skämmas för dina kort! Det är finfina och borde sälja som smör!

Gillar texten på 6x12 LO:n! Läckert!
/Maria

Ilus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

du gav oss ingen länk inne i träsket utan skrev bara ATT du skulle ge oss en länk till nån CC :-D

Marie sa...

wow så mycket fint, härligt!