01 maj 2008

Tillbaka.....

Såg nu att sista posten var publicerad 12 Mars....Jag har haft såå mycket att göra och för lite energi för att blogga, men nu är jag tillbaks....hoppas jag;) jag har fem nya LO:s att blogga iaf och hoppas att de inte är de sista...


Den här ovan minns jag faktiskt inte till vad jag gjorde, men jag älskar fotot på den......och människorna på den:)

Denna nedan har jag liftat idén direkt från underbart duktiga ANNIKA....vilket minne lixom!! Och det mest obetalbara var att samma dag som jag hade gjort intervjun med JQ satte hon sig med papper och penna och sa till sin lillebror; "Whilliam, vad tycker du om att gå på dagis?" Hahaha....såå sött!!





Den här nere är egentligen till en tävling, men deadline var för en månad sen typ haha....

Vem vill inte susa omkring i en Audi TT nu på våren?? Min lillebror gör det iaf....:)

Mycket av bloggtorkan beror på en stor omvälvning i livet...men jag välkomnar den! Mycket av det handlar den dolda journalingen om på denna LO:n....

Och så nånting man inte är nöjd med....det hör till va?;-)
Men men....nya tag,...!
tack för titten!!! kram till alla bloggläsare där ute!!


18 kommentarer:

Monica sa...

Åh, vad mycket fint! Och så bjöd du på lite nyfikenhet också. Hoppas det är något riktigt roligt på gång.

Jozebelle sa...

Fina och med mycket känslor i!!!!

Cattis sa...

Åhhh! Så kul att du har lagt ut lite inspiration igen!! Dom är helt Underbara! =)


http://kathis.blogg.se/

Jag... sa...

UNDERBARA alster! Kul att få se lite av cladden på nätet! :-D

Jag anar den stora omvälvningen?
KRAM

JEN sa...

Härligt att se dig igen!! Och underbara alster!! *KRAAAAAM*

Theresa/Tette sa...

De är verkligen jättefina dina LO:s.
Hoppas att det är bra omvälvningar i ditt liv.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad skoj att se lite nytt hos dig!!! Otroligt fina lo´s!! Håller tummarna att det är bra och roliga saker som händer! Kramen!

Anonym sa...

Men såååå mycket fint du gör!
Jag gillar din stil så himla mycket! Underbar.

Kram
Mette

Karin sa...

Härligt att du är tillbaka! Har undrat var du blev av....Gillar dina layouter och särskilt den med Audin!

Lisbet sa...

Är inte på inspirationsspan och tittar in hos dig för att se vad du har hittat på sedan sist. Det känns som länge sedan jag vart på ”span” men ibland så räcker inte tiden tid. Märker att jag scrappar som en kråka om jag inte är ute och hämtar inspiration från andra. Ha en skön torsdag.

Theresa/Tette sa...

Du har kanske redan fått dessa utmärkelser, som nu finns till dig på min blog. Tack i alla fall för all inspiration.
Ha det gott!

Åsa (asali) sa...

Ååå så mycket fint o jag hoppas verkligen at "den stora omvälvningen" är något positivt :)

Du har även blivit utmanad av mig...kolla in hos mig så får du se :)

// Kram

Åsa (asali) sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
webmosterhelene sa...

Frida, kan du maila mig? Har idag försökt maila dig från SWE, men fick tillbaka mailet :-)

Kram
/Helene

Anonym sa...

Mmmmm så mycket fint du har gjort!
My Daddy är helt underbar! Den gillar jag verkligen jättemycket!

Kram
Mette

Karoline Sigoldson sa...

Underbara LO:s!
Hoppas att du mår bra!
*kram*

Anonym sa...

Hej! Längesedan, hur är det med dig?
Kram
Annika

Susanne H / snuffehar sa...

Grymma layouter!! och vilka snygga foton du har på dem!!