28 november 2010

1:a advent!

Oj så tiden flyger iväg!! Jag antar att alla har samma sensation som jag att det är mycket att göra hela tiden och mycket man VILL göra*s* så därför räcker tiden inte alltid till till allt.... Tanken är ju att det här ska vara en scrap-blogg, och jag scrappar faktiskt mer än vad man kan tro när man kikar in på mina uppdateringar här på bloggen*skäms* Men nu så....Här är en lift jag gjorde en gång för läänge sen, men som aldrig bloggades...Det är en f.d. Designteam-kollega, Lilo, som jag liftade och den handlar om en dag när jag var i Lissabon...en underbart fin stad för övrigt!

Cocoa Daisy heter en amerikansk scrapbook-internet butik , som hade en cybercrop häromhelgen...Man skulle inspireras av lite olika bilder till att skapa sidor....Så här blev mina LO:s:

Detta var allt för den här gången...återkommer väl om ca 4 månader igen hihi...;) Nä då, har en hel del ouppladdade alster som jag tänkte jag skulle ladda upp lite framöver...

Ha en trevlig advent - nu ska jag dricka glögg & äta pepparkakor med ädelost tillsammans med kärleken efter en lååång intensiv dag själv med 3 (självklart)underbara sötnosar...:)

1 kommentar:

Cattis sa...

Kul att "se" dig igen! =) Härliga alster, hoppas vi får inspireras av fler snart!

Kramis!