19 augusti 2007

Extrautmaning #4 ( Ett litet ord)

Här är mitt bidrag till extrautmaningen på blogge "Ett litet ord". Ordet var "SKRIVA" och för mig som skrivit väldigt mycket tidigare, är det kul att utnyttja tillfället att scrappa om denna bit om mig. Fotona är på två dagböcker (Min första och min f.n. sista) och andra fotot är ur en av mina påbörjade "romaner", som jag började skriva när jag var 12 ;-) Men jag är impad över att jag lyckades plita ner 80 sådana maskinskrivna sidor om ingenting hihi;-) Det osm jag är mest stolt över är att jag har fått en av mina dikter publicerade i en utgiven diktbok! Nåväl här är LO:n...

16 kommentarer:

Anonym sa...

vackert och underbart! tänk vad man kunde göra när man var "ung"! jag skrev rena faktaböcker om indianer...kul att du är med och leker med ord!

Anonym sa...

Jättefin LO! Mycket smart scrappat :)

Anonym sa...

Jättefin LO! Mycket smart scrappat :)

Lotta sa...

Jag blir alltid så mållös när jag ser dina underbara LOer. Denna gång inget undantag. Så underbart fin LO....du är så duktig

SasSa sa...

Vilka färger och ett sånt roligt tema. Jättesnyggt vännen!
Skrev också dagbok som "ung". Slutade konstigt nog när jag blev sambo. Antar att jag inte har tid längre. Men de är kul att läsa.
Kram SasSa

Anonym sa...

Underbara färger och ett roligt minne att bevara! Skrev också mycket dagbok när jag var yngre men nu känns det som om man aldrig hinner:-) Kram

Caroline... sa...

Superfin!! Kul idé med allt du skriver!
Kramizar Mizty

Ewonne sa...

Snyggt, snyggt, snyggt! Underbara färger och ett fint upplägg!

//ewonne

Malin sa...

Vad kul med en publicerad dikt:)
Å vilken vacker LO, känns härligt vintage!

Anonym sa...

Tack, tack för din urgulliga kommentar hos mig, blev superglad eftersom jag tycker att du är en otroligt duktig scrappare.
Ang. stämplarna (som det är) så är det clearstamps från October afternoon de ingick i juli´s månadskit från:
http://www.storyofmyown.com
Jättefin Lo förresten kul att få läsa om din författar talang :)

Lisbet sa...

Hej!

Jag satt och funderade på vad jag ska hitta på ocscrappa.
Det var plötsligt TOMT i huvudet – skrämmande. Så nu är jag ute på inspirationsrunda. Ibland finns där 100 ideer men plötsligt blir det bara …..inget…..konstigt det där.

Ha det gott.

Anonym sa...

Åhh vad fin Lo! Du är vekligen fantastiskt duktig! *diggar*

Erica sa...

Vilken fin LO och ett kul tema. Själv skrev jag tidningar när jag var liten :-D

Hanna-B sa...

Helt underbar!! Vilket roligt minne att scrappa! Har också hur många gamla dagböcker som helst sparade : )

Anonym sa...

Åååå vad vacker!!!! Och roligt att du fått en dikt utgiven! =)

Karoline Sigoldson sa...

Vackert!
Jag har också alltid älskat att skriva.
Vore kul att få läsa några av dina dikter...
*kram*
:-)