14 augusti 2007

Scrappeliscrap!

Jag är jätteglad för jag har vunnit en skisstävling på Easer.se med den här LO:n:


Det konstiga är att jag är tyvärr inte sådär jättenöjd med denna och de andra bidragen var superfina:-D Men men ibland blir man överraskad! Så jag vann stämplar för 200:-!!

Här är en annan till SWE Scrapbook. Man skulle förstärka temat på sin LO med at använda stämplar, så så här blev mitt bidrag:


Nu ska barnen och jag ut till flygplatsen med Ammi och Dino och titta på flygplan! Jag får inte nog av dem utan måste se dem även på fritiden....tydligen!;-D Ska försöka ta fina bilder och visa sen! Tjingeling!

7 kommentarer:

Marie sa...

superfina sidor!

Marie/Sockergrynet sa...

Tack snälla för dina ord i min blogg!! Så glad du gjorde mig!! Nu ska jag kika runt här hos dig.

kram, Marie

Anonym sa...

Vad mycket fint som fanns här inne, urtjusiga alster.
Tack för inspiration!
/Susanne

Anonym sa...

Tack för dina uppmuntrande ord, sötis! Kram,
Annika

Erica sa...

Tack tack för din söta kommentar! Jag kan inte fatta att du inte är nöjd med din "syster-LO". Den är fantastiskt snygg och jag förstår att den vann trots massa andra snygga bidrag.
Kram!

Sofie sa...

Men så du säger *rodnar* Det roliga är att jag visste inte heller att det var sommartema! Sicken tur att det bara blev så :-D

Anonym sa...

Du inspirerar så mycket!! Så snygga sidor!