05 december 2007

Bok om mig



Hej hopp! Jag är superglad idag, för jag har fått ett vik på tre månader haha..Men det är såå skönt att slippa gå tillbaka till gamla jobbet (som f.ö. inte finns längre av olika orsaker, utan skulle då bli omplacerad *huvaligen**ryser*)
Här är en LO om mina/våra söndagar..Softa eller arbeta!Det är det som gäller. Det är inte så att jag älskar att scrappa foton på mig själv haha, utan det känns bra att försöka göra så många som möjligt till SWE Scrapbooks Hemlis-resa, nu när man designar för dem. Älskar bakgrundspappret från Hambly's! They rock;) Ha det bra!//Kram kram

Hi there:) I'm so happy today, because I had a phonecall and got to know that I have job (at an airport) for 3 more months! Feels so nice that I don't have to chase a new one or worse; go back to my old one;)
This is a LO to my Book of me. It's not that I love to scrap pics on me (haha) the thing is I want to try to back up at SWE Scrapbook, were I'm a designer, at their "Secret"-trip.. Mm! I jsut love Hambly's backgroundpaper! They rock!;)
Take care!!/Love

4 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Vilka härliga färger du har i denna layouten. Jättefint foto också!

Cattis sa...

Jättesnyggt!!!

Lisbet sa...

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Snygg lo och STORT grattis till vicket!!!