25 december 2007

Denied;)

Skickade denna LO till skissen i den svenska scraptidningen, men har inte hört något, så jag antar att de fick massa andra fina LO:s som ska visas upp:)
Jag tycker skissen var svår på ett sätt, men jag är nöjd ändå med LO:n, särskilt fotona gillar jag jättemycket på lilla gubben ute på en fikaplats nära mammas arbetsplats - där man kan titta på flygplanen som kommer och går!
Såå kul; jag blev faster igår för första gången i mitt liv hihi....Stort grattis till min käre bror med flickvän till lilltjejen!!<3 Ha det så bra alla..ät inte för mycket knäck;)

8 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfin lo!!! Grattis till det lilla syskonbarnet! Jag blev moster precis innan jul för tre år sedan! Härlig känsla! God fortsättning!

Karin sa...

Härlig LO! Gillar färger och upplägg. Mysigt med en liten baby i släkten.

Cattis sa...

Så mycket inspirerande här inne!!! Vill önska dig ett Gott Nytt År! Passar på när jag är hos en kompis med dator..nu när våran har kraschat...

//Cattis

http://kathis.blogg.se/

Anonym sa...

Älskar såklart färgerna i den här :) Fint budskap till W - trist att du inte kom med den här ggn. *kram*

Lotta sa...

Jag blir alltid stum varje gång jag tittar in här. Dina LOer gör mig mållös. Har kikat tillbaka lite på dina senaste, helt fantastiskt vackra. Du har en sån härlig stil....

Zarah sa...

Vilka knasbollar! Jag gillar den MASSOR! :D

Anonym sa...

Vill önska dig ett Gott Nytt År och tackar för alla fina kommentarer du skriver hos mig! Kram
Annika

Sofie sa...

Tycker tidningen är lite dum om dom inte vill ha den för den är helt underbar!! Grattis till brorsdotter oxå.. antar att det kommer komma en och en annan scrap om den tösen oxå ;-) Gott Nytt!!