23 juli 2009

Lite designat!

Hej alla glada scrappare!! Hoppas ni mår bra, för det gör jag..tralala-la! :) Ska på semester om 5 dagar med hela familjen - galna pojkvännen, galna barnen och så galna mamman med vilda magen! PUH! kanske behöver semester efter semestern...hihi...
Nä, då, allvarligt så är att åka på semester (särskilt med barnen) min favorit! Alla är lediga, till-sammans, avslappnade, inga krav = Underbart!!
Har haft förmånen att få designa lite sidor av material dels från PYSSELLYCKAN där jag gäst-designar en månad till och dels från SKAPARLUSTEN, åt SWE-bloggen...
Den nedanför här är till PYSSELLYCKAN...Löveli grejer de hade skickat till mig!!






Här är mina LO:s jag gjorde för SKAPARLUSTEN! Ibland får vi förmånen att skapa av material via SWE Scrapbook-bloggen och det är alltid kul, eftersom man inte vet vad som finns i paketet:)


Här fick jag en riktig kick av att skapa i GULT! En färg som jag aldrig har gjort något i innan, det vill jag lova....Men jag blev ganska nöjd faktiskt!







Hoppas ni har en bra dag!!! Pussar och kramar i massor!

8 kommentarer:

Karin sa...

Jättefina layouter! Jag är helleringen större fan av gult, men shit vilka snygga layouter du har gjort! Me like!! =)
kramkram!

bitte71 sa...

Underbara layouter - tyckte speciellt om den sista (fångad i ett ögonblick), så ljuvliga foton!
Kram M

cia sa...

Fina allihop!
Har redan kikat på SWE;-)
Men den första, This is Love, är ju alldeles ljuvlig!

Unknown sa...

Fantastiskt fina!! Gult har jag också precis upptäckt - en färg man blir riktigt härligt glad av. Den översta layouten är - wow!!

Alex sa...

Wow tjejen! Hur läckra som helst!! Jag älskar gult själv :-) O sen så älskar jag mönstrade bakgrunder... det betyder att jag tokgillar #2 :-) Enkelt, avskalat o alldeles underbart!

Hoppas allt är fint med dig! Stor kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Superfina alla tre!! Ser fram emot träffen i höst... ska bli kul att få se dig live =)

Kram Maja

Cattis sa...

Härliga layouter alla tre!! Och gult är så snyggt! Ser också framemot att få träffa dig och alla andra..det ska bli så spännande!

Kram/Cattis

PERNILLA sa...

såg dina fina gula lo´s på swe! härliga båda två.