13 juli 2009

Utmaning!

Elsamajarun har en utmaning i sin blogg den kommande veckan! En härlig sådan dessutom!!
Man skulle scrappa enligt följande kriterier:

Färgstarkt!
Något med filt!
Fågel nånstans på LO:n!

Jag tycker jag lyckades få den färgstark iaf*s* Min filt är i de svarta swirlsarna och lilla pippin finns ovanför den prickiga blomman till höger:)

Tack Elsamajarun för en rolig utmaning!

Idag var det dax för andra barnmorskebesöket..Hon skulle lyssna efter hjärtljuden och klocka dem, men se! Den här vilda bebisen vägrar ligga still för allting (likadant på UL:et:) så hon kunde omöjligen fånga den på samma ställe tillräckligt lång tid hihi...men de var jämna och fina iaf! Jag får väl skylla på de Porutgisiska generna ;) (vilket bara gör min kille stolt hahaha...)

Ha en dunderfin kväll, snart bär det av till sängen för mig....Sov sött!


12 kommentarer:

Cattis sa...

Va Snyggt!! Och vilket läckert papper? Är det Prima? Eller är det så att du har målat det själv?
Nu blev jag jätteinspirerad så här på morgonen...

Kram/Cattis

Örnen sa...

Denna gillar jag supermycket!! Underbart foto på er.
Kram :-)

Pyzzlan sa...

Verkligen färgstarkt och snyggt! Härligt foto också :-)

cia sa...

Härlig färgsprakande LO:-)

Ang bebisen: Akta er ni kommer få en lika galen bebis som vi fick som lillebror!
Ingen rast, ingen ro här heller;-)

Maja Stokk / eyovine sa...

Sååå fiiint =).. Snyggt dekorerat och ett så otroligt snyggt bakgrundspapper!! Å fotot är bara sååå sött =)
hehe... vilda bäbben som flyttat in hos dig ;)

Kram Maja

ZozzosLiv sa...

Underbart...Annat kan man inte säga..Kram

Karin sa...

Såååå fin! HImla vackert foto! Jättecoola färger! =)
kram kram!

AnnaB sa...

Häääärlig layout!

elsamaja sa...

Tack för att du ville vara med i min utmaning med din superfina LO.

Jag lägger upp den i bloggen idag.

Ha det gott

bitte71 sa...

Underbar layout, vilket jättefint foto på er och bakgrundspapperet är helt ljuvlig!!
Kram M

NB sa...

Så vacker den här var!

elsamaja sa...

Hej hopp.
Är det jag som har missat ditt mail, eller har du inte skickat adressen, så att du kan få din vinst!!!

Ha det gott