14 oktober 2009

God morgon;)

Brukar nog alltid skriva blogginlägg på kvällen, men bryter den trenden idag*s* Vaknade upp till en frostnupen natt, men med solsken..Känns som en fin dag idag.

Den här LO:n är mitt första bidrag till JP hobbys CC..Skapa efter en skiss med minst 3 foton:



















Och den här sidan gjorde jag till en utmaning på SWE Scrapbook, där inga mönstrade papper fick användas utan enbart rub-ons och cardstock mer eller mindre:



















Ha en underbar dag - det ska jag försöka ha<3

12 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Åååh såå underbara alster!!!:-O

Den övre kommer du sökert att vinna med..Då jag såg den blev jag allt häpen!!! Nu lägger jag in dig i min blogglista hoppas det är ok!!

Kraamar

Wildärtan sa...

Mmm så snyggt!
Va där Höstguld skrivet med för alfabete? Eller stickers eller...?

Pyzzlan sa...

Jättefina båda två. Gillar att du använt cirkelformer i båda. Det är riktigt snyggt. Du har lyckats skapa mycket liv i den andra LO'n med så stora begränsningar på materialet.

Karin sa...

Vilka härliga layouter! Den översta är riktigt snygg!
Ha det fint,
kram K.

Unknown sa...

Så vackra båda två! Älskar cirklar :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Åhh tokdiggar den övre! Den undre var å läcker =)

Kramiz Maja

Cattis sa...

WOW!! Vilka Undebara layouter!! Kan inte sluta titta på dom! =)

Kramis!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Mmmmm så fint med cirklarna!!! Härliga foton också! Och den med bara rubbisar är underbar! Vilka söt troll! Kramar!

bitte71 sa...

Vilka underbara layouter - älskar den med enbart rub ons!
Kram Marie

Milo sa...

Hejsan!

Det är absolut ok att göra LO oxå, har ändrat lite i texten till vår utmaning! =) Så lägg upp du! Vad roligt att du vill vara med!

Kram Milo

~Karin~ sa...

Hallo raring!! Var jättekul att ses igen i söndags...och nu ses vi snart en gång till :) Nu ska jag spana runt i din blogg!!

kraaaaaaaaam /Karin

Maja Stokk / eyovine sa...

Trist att du nte kunde vara med i helgen.. Hoppas du är piggare nu.
Jag å Cia höll ställningaran och scrappade hela dagen!

Kramiz Maja