28 september 2009

God kväll!

Nu var det ett tag sen jag bloggade, och har en hel del att visa;)
(Jag är egentligen supersur på Blogger *hihi* och har lust att köra en skruvmejsel i skärmen, för det har tagit cirka en timme att få det här inlägget någorlunda rätt, för Blogger mixar texter och bilder huller om buller :((( Nu duger det iaf även om det inte är världens snyggaste inlägg....)

SWE-bloggen kör ju så det ryker, men otroligt roliga och inspirerande utmaningar! Tro mig, jag har svårt att välja vilka jag ska hoppa på, eftersom alla är roliga:) Här kommer några av de LO:s jag skapat dit:

Denna LO, med ett icke-perfekt foto visserligen, är taget i Italien, när jag och min pojkvän spenderade en dag där för att flyga vidare till Portugal. Drack bl.a. Sangria haha...Så det fick bli en LO av detta minne, med den lilla knorren att använda inte mindre än 20(!) spillbitspapper. Helene (webmoster) är så duktig på att hitta på kluriga utmaningar just med det här temat; att faktiskt använda sitt material och inte bara köpa nytt hela tiden:




















En annan under samma tema, men att använda sina
"gamla" blommor och hotta upp dem:



















Jag sprayade Glimmer Mist på en del av dem,
blingade och klippte och stämplade...Jättekul!

Att känna sig lycklig och glad är väl underbart, va? ;) Olika
saker gör olika människor glada, men något som jag tror alla
människor mår bra av är KÄRLEK:




















Min sista LO i detta inlägg är med bilder från en
svunnen tid -sommaren! hihi...Underbar semester
i Portugal hade vi, hela familjen. Skissen står Webmosterhelene för:



















Tack ni som orkade/ville kika ända hit i detta mastodontinlägg!
Nu blir det fortsatt slöhet i soffan, med en film, tror jag.

Ha det gott! Kram!

5 kommentarer:

Hanna sa...

OJ vad mycket fint! Den översta var verkligen kanonsnygg!

Malin/malwa sa...

Vad många fina! Gillar den översta och den understa - underbart färgglada! :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Oj vad mycket fint!!! Gillade speciellt den Sangria layouten. Hur du använt de mönstrade papprena. Kreativt =)

Kramiz Maja

Fia sa...

Wow så många fina alster! Var och en av dem är inspirerande och jag måste nog bli bättre på att besöka SWE scrapbook! Utfärdar liftvarning!

cia sa...

Många fina LO's!
Gillar det rena och ärliga med både fotot och LO'n Beauty!