15 februari 2010

Urusel på att blogga har jag varit, men skapat desto mer sista tiden. Dessutom händer det spännande saker nu på Pyssellyckan, där jag designar, med ägarbyte! Och snart kommer det att välla in med nya, sppännande produkter där, så håll ögonen öppna!

Till en av Helenes underbara skisser, på SWE-bloggen, gjorde jag den här:
























Jacquline är så söt för hon kan inte säga vissa saker korrekt än. Till exempel så säger hon "Santa Culia" istället för santa Lucia och "Sorett" istället för rosett:)
Den här gjorde jag till en färgutmaning på SWE, temat var "Svartvitt":
























Och slutligen den här gjorde jag till en tävling på Northern Scrappers, där man skulle skapa en vintrig LO med ett vinterkort. Min blev kanske mer åt det juliga hållet, men jag är nöjd med den iaf;):
























Tack för att du kikade in!!Ha en fortsatt trevlig vecka!

3 kommentarer:

Wildärtan sa...

Jag såg din LO hos Northern light scrappers igår kväll. Snygga LOer allihop!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kikar in och säger Heeeej! Härligt att du skapar och skoj med nystart i butiken! Kramar!

Wildärtan sa...

Du har nåt att hämta i min blogg:-)