29 januari 2010

Hej mitt vinterland!

Alltså vi har galet mycket snö just nu:) Där det inte är plogat ligger det minst 70 cm -1 meter och det ser underbart ut! Jag älskar verkligen när det är massor av snö, när det är vinter! Hoppas vi får en lika soldränkt sommar sen bara....

Fotot på den här LO:n tycker jag väldigt mycket om på mig själv, fastän jag är helt osminkad;) Det är taget bara minuter efter Vicentes förlossning - ett magiskt ögonblick när graviditeten är över och man är bara glad och lycklig över att få börja lära känna en ny liten kotte.
Utmaningen på SWE Scrapbook var att man skulle scrappa med minst 6 olika mönstrade papper.







Nu ska vi åka ut till ett naturreservat och pulsa oss fram till en grillplats och grilla korv i solskenet!
Ha en fin helg!
Kram<3

3 kommentarer:

cia sa...

Vad häftigt du gjort av spillpapper!
Och underbar hela LO'n såklart.
Ha en skön dag i solen! Låter kanon!

Cattis sa...

Fotot är underbart! Och hela layouten! Gillar hur du har använt spillbitarna, jag har också gjort denna utmaning! =)

Kramar!

Karin sa...

Ååååh vilket underbart foto! Jättevackert! HImla fin layout oxå såklart!
kram!