31 mars 2007

LO till Scrapbooking m,m

Hej hopp!

Här sitter jag vid datan och kämpar med illamående!:-O Jag som i hemlighet varit SÅ glad för att vi iaf sluppit magsjukan detta året ( haft typ biljarder andra sjukdomar istället) och så får jag det idag...eventuellt!Man kan ju hoppas att det ger med sig..*håller tummarna*

Här är en LO som jag skickade in i Februari till den svenska scraptidningen, till sidan med Helenes skiss. Men den verkar inte komma med, så då visar jag den här nu:-)

Ha det gott! :-)

3 kommentarer:

Jo sa...

Den var jättesöt! Ibland undrar jag hur de väljer, för det är många Lo:sar jag sett som jag tycker skulle platsa i tidningen istället för det som kommer med. Som den här!

lam sa...

kom fordi din blog adresse på Scrapbook chalet. Flotte layouts du har lavet. Jeg forstår ikke hvorfor scrapbooking-MM ( som iøvrigt er et rigtig got blad)ikke valgte dit flotte layout.

hej fra Danmark

Anonym sa...

Den här skulle absolut ha kommit med...hur fin som helst! Jaja, bättre lycka nästa gång, det är nog MÅNGA som skickar in! Har hittils bara lyckats skicka ett mail till dem och den LO:n kom inte heller med. :) Kram