20 mars 2007

Vänskap

Igår var en vänskapens dag på något sätt. Ammi och Dino var och fikade hos oss - det var på tiden, för massa eländiga sjukdomar har ställt till det för oss mycket på sista tiden. Av henne fick jag en CD-skiva med massa bra låtar och för mig nya artister! Och så hade hon skrivit ut digitala papper från nätet och scrappat fodralet supersnyggt! Jag håller på att bearbeta henne för att hon ska börja lägga upp alster på nätet - då kommer ni att dåna, för hon är NBS (Natural Born Scrapper)

På kvällen pratade jag med Sara en stund och när jag lagt på tänkte jag på hur mycket vänskap och framför allt mina vänner betyder för mig:) Den som sa att "ensam är stark" kan inte haft såna vänner iaf:) Det späddes ju defintivt på idag då när Jimmy knackade mig på axeln vid lunchtid och hade ett blomsterbud i handen:-O

Då hade snälla, söta Janos och Sara skickat 30 tulpaner i alla möjliga fina färger som grattis till mitt nya jobb ja! Som Passkontrollant på flygplatsen här i stan. TACK söta snälla ni! (Och tack snälla söta fabror Polisen som ville anställa mig haha;-))


PS: Ska förtydliga att Jimmy inte hade självaste blomsterbudet i handen haha utan ett stort blomsterpaket FRÅN ett blomsterbud;-)

Inga kommentarer: