14 mars 2007

Premiärinlägg!!

Jag har äntligen blivit med BLOGG! Det är svåårt att undgå att bli påverkad att man inte bör ha en blogg, när man som jag läser minst 10 olika andra bloggar varje dag ( Jag veet!..... Men när jag börjar jobba mera, kommer jag inte att ha tid till det;) ) Så nu en galen kväll, när klockan är alldeles för mycket (som vanligt) maken (som heter Jimmy) och de ömma barnen, Jacquline & Whilliam sover, så klickade jag mig hit till Blogger.com och simsalabim! Så var det gjort! Och det känns kul:)

Mina avsikter med denna är att mina nära och kära ute i landet ska kunna kika in, kolla in lite roliga saker barnen sagt (eller mannen gjort;D) lite kort och lite skapade verk från lilla moi! *Kram på er*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Först! Lägger dig i inspiratörsmappen och den dagliga rundan...
Annika

Anonym sa...

Va kul!!! Då kikar jag in här från & med nu då, och länkar till dig från min blogg om jag får? // Kram

Anonym sa...

Va kul!! =) Har lagt dig i favoriter! Hit kommer jag kika in, du inspirerar jättemycket!!
Och jag har ännu ingen blogg....men är himla sugen på att skaffa en!

Kram/Cattis