17 november 2007

Förra lördagen var jag på en liten scrapträff! Det var jättemysigt och kul att träffa andra inspirerande tjejer som också delar denna hobbyn. Jag var hemma hos Helene (http://webmo- sterhelene.blogspot.com/) och med där var oxå två andra trevliga tjejer!!Kul att träffa er alla!!XOXO
Jag fick gjort en LO, som jag inte kan visa just nu och två sidor i mitt album "ett litet ord". Nu när vi hade begravningen bad makens mormor om att vi skulle skicka lite bilder på barnen, så då tänkte jag göra ett familjealbum till dem av detta albumet och skicka långt långt upp till Kiruna!:-)

Hoppas ni alla får en mysig helg!! Stor kram!
To you nice, englishspeaking people reading at this blog I just want to wish you a great and cozy weekend!!XOXO

5 kommentarer:

Jag... sa...

Ååååh vad fiiiiiina!! Låter helmysigt med scrapträff hos Helene!

När kommer du hem till mig o scrappar? ;-)

KRam

Marie sa...

tack för kommentaren i min blogg! Superfina alster du har gjort, läckert!

Susanne H / snuffehar sa...

Hej,
Det är alltid så härligt att titta in till och låta sig inspireras. Du är så himla duktig!

Karin sa...

Härliga layouter du gjort igen!!! Gillar "Beauty" mycket.

Anonym sa...

Så otroligt fina layouter som vanligt från dig...Och vilket underbart foto på layouten "beauty"

Kram