12 november 2007

Hej hopp i nästan vinter-mörkret (*Jippie!* äntligen lite snö)
Hoppas ni har det bra! Själv har jag ont i halsen*stön* men det är ju många som är lite småkrassliga, så det är ju bara modernt vetja!;)
En mastodont-uppladdning, med lite äldre (några veckor)*s* LO:sar som jag gjort till SWE bl a och lite andra utmaningar!
Ha det gott, och du!! Tack för att du kikade förbi, och tack till alla er som lämnar så goa och undebart snälla kommentarer!!<3

Till SWE:s månadstema "lite ledsen"...Om att jag verkligen avskyr mörkret nu i Okt, Nov för jag blir nästan lite smålåg av det... det är därför jag blir sååå glad när snö kommer!
Till Scrapbook Nook! Älskar W:s "arr"-kort hihi....
Om det undgått nån i min bekantskapskrets så har jag en hobby som heter Scrapbooking;-)*S* så till SWE:s Hemlis-resa gjorde jag denna.....klippte ut pennor och sax och skapade loss:-)
En annan till min Bok om Mig; nämligen om de städer jag vill besöka, var jag bor nu och var jag kommer ifrån!:-)

13 kommentarer:

Jag... sa...

Nej men vilken överraskining att du gillar scrapbooking! Det gör jag med ;-)

Jättefina aslter!

KRam på dig!

Lisbet sa...

Ljuvliga scrapalster du har gjort.

Emma sa...

Superfina layouter du har gjort!!
Krya på dig!!

Erica sa...

Hej! Kikar förbi med jämna mellanrum men är dålig på att lämna kommentarer. Vill iallafall tala om att du är jätteduktig :-)
Och jag har också ont i halsen. F*n vad jobbigt det är! Fast hösten mår jag bra av iallafall. Och det är väl tur det för här kommer det aldrig nån snö *s*
Kram Skumpis

AnnaHanna sa...

Hej! Ville bara kika förbi och hälsa och säga tack för senast.
Jättefina layouter fanns det ju också (inte för att jag trott nåt annat).

//Långsamscrapparen Anna

Anonym sa...

Hej vännen!
Tack för din gulliga kommentar; jag älskar din "ledsen", den är sååå fiiiiin!

Och jag är också lite småsjuk, men vad gör det; är redan hemma och vabbar Joel...
Kram
Annika

Jag... sa...

Svälja taggtråd låter ju inge bra alls! Krya på dig !! Kram

Lotta sa...

Alltid lika snygga alster hos dig, du är så tokduktig. Gillar verkligen den du tala om att du gillar scrapbooking.....så härlig. Och "ledsen" är så vacker. Vilka underbara färger, synd att du ska känna dig ledsen bara.....

Har helt missat åxå att du blivit DT till My scrapbook Nook......Ett jättegrattis från mig:)

Anonym sa...

LÖVELY tjejen!!! :)
Har oxå ont i halsen, men har ju absolut inte tid att bli sjuk så dete bara att ignorera så gott det går :) *kram*

Anonym sa...

Underbara alster som vanligt: gillar speciellt "ledsen" - toksnygg! Jaså, du har scrapbooking som hobby???!!;-) :-D Hade jag ingen AAAAning om:-D
Kramis

Ulrika aka LillBlomman sa...

Äh vadå scrap hette vad? Nej, scrapbooking har jag aldrig hört talas om? Kan det vara det som gör att plånboken gapar tomt jämt? Härliga, härliga alster! Har missat maaasssor av veckor av hemligheter, suck. Skriver upp temana så ngn gång kanske jag hinner. Kramen!

Minimalla sa...

Dina LOs är helt underbara som vanligt. Att du alltid lyckas ta så snygga bilder på dig själv *imponerad* Men du kanske är en naturlig skönhet som alltid blir bra på bild ;-)

Läste att du fått körtelfeber och tycker så synd om dig, det är verkligen en hemsk sjukdom. Jag hade den som barn, sambon fick den i vuxenålder och vi hade bara varit tillsammas ett par veckor. Det var en prövning ;-)
Krya på dig snart, kram!
/Malin

~Nancy~ sa...

WOoowww.. girl, every time I visit your blog there's so much to see!! Your work rocks so much!!!!! XOXO