05 november 2007

Puh...vilken helg det varit..I onsdags natt fick lille W spysjukan! På torsdag natt fick käre maken det! Och på fredag natt hade lilla gumman det....för att sen få vara hemma med lille W medans vi andra åkte på begravningen. Den var fin, men ååå vad slut man var när man kom hem! Det känns ju väldigt definitivt tycker jag när begravningen är, då får man försöka hålla de ljusa minnena levande istället..

Under förra veckan innan den trevliga kavalkaden av sjukdomar hann jag göra två projekt.
Det var fortsättningsvis till den virtuella cropen på My Scrapbook Nook.
Dels skulle man göra ett minialbum till en kommande utmaning som heter "ett litet ord"

Så här blev mitt album:



Jag känner mig nöjd faktiskt med det:-) Gillar färgerna så mycket och de annorlunda formade sidorna (Tack, Mick Bruna, barnboksförfattare;-D)

Här är min LO om saffransbullar...MMMMM!:-)

OM ni är nyfikna på en liten scraprelaterad hemlis får ni gärna kika tillbaka imorgon igen! *fniss* ;-)

Ha en mysig höstdag!! Kram!

6 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men wao så snyggt albumet var! Förstår att du blev nöjd! Älskar färgerna och formen! Nyfiken måste kika in imorgon!!

Karin sa...

Underbart album!!! Kul LO. Den påminner mig om en jag gjorde förra året om Pepparkaksdegen...

JEN sa...

Hej på dig! Kanonfina LOs som vanligt-- du är duktig du! ;-) Jag har en liten sak till dig i min blogg.... den kanske du kan behöva lite extra nu... stackare :-( *kram*

Anonym sa...

väntar otåligt på hemlisen....

Anonym sa...

Vad ska man säga om dina alster om inte Underbara och kreativa och såå inspirerande!!!

Anonym sa...

J'aime beaucoup ton mini...bravo!