05 maj 2009

Hej igen;D

Kommer tillbaka igen till detta trygga ställe...hade gjort en ny hemsida men glömt lösenordet dit*blond* så istället för att starta en 3:e blogg väljer jag att starta upp den här igen:-)

Så välkommen hit!! Och tack för att du kikade in!

Denna sidan gjorde jag efter en skiss av Rimna, till en skisstävling, men hann inte skicka in. Det är min son och min sambo på denna tillsammans. Eftersom han inte förstår svenska så bra, valde jag att skriva journaling på engelska:


Hade egentligen tänkt skicka denna till Scrapbooking m.m men som så många andra gånger, iddes jag inte i slutänden:/



Denna gjorde jag på uppdrag till SWE Scrapbook. Pappret är doodlat med svart tuschpenna.

Och till sist en som jag inte är så jättenöjd med kanske, men jag tycker om fotot väldigt mycket....Oxå till SWE..






6 kommentarer:

Örnen sa...

Supersnygga LOs!! Jag gillar att du gör dem så olika och blandar stilar :-) Me like!!
Kram kram.

webmosterhelene sa...

Men så kul att du startar upp bloggen igen, Frida! Gillar oxå att du blandar stilarna så mkt :-)

Jenny sa...

Vad kul att "se" dig igen! Det var inte igår!
Superfina lo's som alltid!
Kul att ha dig tillbaka.

Camilla sa...

Tack för besöket på min sida. Vilka fina alster du gör!!!

bitte71 sa...

Vad kul att du öppnat upp bloggen igen - jag har kikat in både här och i den "nyare" bloggen många gånger i jakt på lite uppdatering.
Supersnygga layouter som vanligt!!!
kram!

scrapupdate sa...

Så många fina LO:er!