23 maj 2009

Vidgade vyer

Visst håller ni väl med om att livet är spännande och bjuder på oväntade saker - ibland bra och ibland mindre bra, förstås...Men en av de bra sakerna som mitt liv har innehållit sista tiden är resor!
Jag har under många år velat resa mera men det har inte blivit så helt enkelt. Däremot det senaste halvåret har jag hunnit vara både i Portugal, Spanien och Italien mer än en gång..Känns väldigt roligt faktiskt och det gör oxå att man känner sig tillfreds med att vara hemma *ss*Det här kortet har min pojkvän tagit på mig, i en underbar liten liten fiskeby i södra Portugal - den 20 oktober förra året!- och som ni ser så var det runt 20 grader den dagen..:)
Magdas scrapbooking har ju en skisstävling i Maj månad. En väldigt enkel skiss, men som var rolig att skapa efter, här är mitt bidrag:



Trevlig helg på er allihopa!!!!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Underbar! Åh, så jag skulle vilja sitta vid den där stranden :)

bitte71 sa...

Vilken underabar layout - så fint foto och härliga färger!

Jo sa...

Jättefin! Riktigt härliga färger och ett jättefint foto.

cia sa...

Underbart foto och härlig LO.
Tänk vad livet bjuder på vändningar!

annika5064 sa...

Härligt att du är tillbaks! Hoppas du/ni mår bra! Och läste jag inte någonstans att du är gravid? I så fall, stort grattis! Kram
Annika

Örnen sa...

Åh vilket underbart härligt foto!! Snygg LO också :-)
Kram kram.

Jenny sa...

Härligt foto, där skulle jag kunna tänka mig att vara :-) O lon var jättehärlig!

Maja Stokk / eyovine sa...

Åh vilket fantastiskt foto! Snygg lo gillar färgerna.

Alex sa...

Älskar fotot! Helt fantastiskt! Får mig att längta bort till en sån strand! :-) Härlig LO i underbara färger! Snyggt!

Bettan sa...

Så fint det blev med orange. Jag har själv sååå svårt att scrappa med den färgen. Fotot är ju bara såååå fint :-)

Anonym sa...

Instämmer i beundrarkören! Det är en jättehärlig tolkning av skissen! Kul att du ville scrappa den, och lycka till i utmaningen!!!
/Annika - Magdas