30 maj 2009

Lördagsbabbel

Fler än jag som får sitta instängda på jobbet när det är solsken och 25 grader utanför?*snyft* ;)
Nädå, jag klagar inte nämnvärt, egentligen, så skönt att äntligen ha ett jobb och få en heltidslön!!!*dreglar och tänker på alla scrapsaker jag kan köpa* Dessutom är det inte alls tokigt här, som idag till ex har jag kunnat tillbringa en timme i gymmet, på betald arbetstid, då fysträning ingår i vårt avtal.

Hittade en "gammal" LO jag gjorde till SWE Scrapbook- bloggen, tidigare när vi körde "ett ord i veckan" där...Ordet var önskan och jag gjorde en sida i storleken "halv LO" hihi...vet inte exakt vad det heter..
Kommer kanske att uppdatera bloggen igen senare idag eller imorgon, med två tävlingsbidrag till olika skisstävlingar, beroende på när de bloggar dem i sin tur.



Hoppas på en trevlig helg för er alla! Och tack för att ni kika hit och är så snälla och kommenterar!!<3

2 kommentarer:

cia sa...

Ja vad heter det`
12*6 tror jag, eller tvärtom såklart;-)

Fin är den iaf.
Du har ngt inne hos mig:-)

Hanna sa...

Vad mycket fint du gjort!!!