27 november 2009

Äntligen...

Känns det lite ljusare! Inte utanför förnstret där det är mörkare än mörkast förstås, men för övrigt så har det mesta löst sig...SÅ nu är det bara att vänta på bebis!! Nu på tisdag ska vi göra ett tillväxt-ul, för att se på´t ungefär vart den lille hamnar..På BF-dagen ska vi få se den hihi...Känns spännande, men om den vill komma ut innan dess så vi får lukta, hålla och känna på honom oxå så är det heeelt OK;)

Jag var på Kungsholmsträffen som WebmosterHelene arrangerade i Oktober. Jättemysigt och scrapvänligt, även om jag var trött... Där gjorde jag en del LO:s som egentligen skulle tävlas med, men saker kom ivägen, så något inskick blev det inte så nu visar jag dem här. Jag känner mig verkligen så nöjd med bägge två! Ni vet såna där LO:s där man känner att det bara lekte fram på sidan att scrappa dem och allting kändes harmoni på en gång..Hoppsan nu låter jag nog som Tomas Di Leva hihi...Nåväl, här är dem:





Har ni hunnit pyssla inför advent något? Jag köpte superbilliga zinkhinkar för 5 kr styck på secondhand, där jag tryckte ner murgröna med vita hyacinter och gråvit slingermossa & på samma secondhand köpte jag 3 ljusstakar till fönstret. Jag är egentligen inte förtjust i ljusstakar i fönstret MEN de ger så fint sken, därför vill jag ha dem. Jag målade dem vita, strösslade med smått, smått silverglitter och avslutade med en silver/vit rosett på botten av översta ljuset...får se om det kommer en bild vid senare tillfälle. Och idag nu när barnen kommer hit<3 tänkte jag vi skulle börja göra lite julbak tills nu på söndag..MUMS!

Hoppas ni får en fin helg!! Stor kram!

5 kommentarer:

Wildärtan sa...

Ha en underbar 1a adventshelg med familjen, Frida!!

julia jidesjö sa...

snälla följ min blogg :)

Cattis sa...

Så mycket snyggt!! Och jag älskar ditt minialbum! Tack för inspirationen!

Kram!

Pyzzlan sa...

Vilka känslofyllda och fina Lo'n båda två! Fina färger i båda också. Lycka till med bebisen!!

cia sa...

Jättefina LO's, vad skönt när de faller på plats sådär!
Jag kämpar just nu och får "värka" fram det lilla jag hinner:-(

Tack för söta hälsningar i båda bloggarna. Kram