10 november 2009

Minialbum "Vår familj 2009"

Ett minialbum! Skattkista full med minnen, material, färger & kort. Jag bara älskar det! Att göra och att spara..... Fick paket av Pyssellyckan! Underbara Bo bunny papper och fina dekos..Bara att sätta igång:







Har försökt få med kort och små minnesanteckningar som triggar igång minnen hos mig, och som jag hoppas ska kunna göra det lättare att när barnen blir stora, återberätta hur de var osv:)



Att minnas sina nära vänner är ju också härligt! De är ju med och gör en hel del minnen under året. Och det som gör det så underbart är ju att man ofta inte behöver göra stora saker med sina vänner för att det ska bli riktigt mysigt...


Jag skulle gärna vilja göra ett till känner jag nu med ännu fler anteckningar, men det sparar jag nog till ett annat projekt!
Jaha nu ska jag dricka kaffe med pojkvännen....20 DAGAR kvar till beräknad förlossning!! Börjar känna mig inte så bekväm med tanken på en förestående förlossning, men försöker tänka positivt...
Ha en fin kväll, söta ni!! Och stor Puss till min pappa;)
Kram kram

4 kommentarer:

~Karin~ sa...

Hej Frida!! Ooooh, vilket helt underbart minialbum :) Får massa kul ideer själv när jag ser ditt fina! Wow, bara 20 dagar kvar nu..spännande! Inget Stockholm och Kungsholmsscrap för dig den 22:a då eller?

Hoppas vi ses snart igen!
kraaaaaaaaaaam /Karin

Heidi sa...

Hej!
Vilket härligt minialbum! Gillar att det är s/v bilder till de fina färgerna! =)
Kram, Heidi

Karin sa...

Vilken superfint album! Jättefina bilder å fina papper, vilket kul minne å ha..
ojoj va det närmar sig snabbt till förlossning.. spännande! =)
kram kram!

Vixen sa...

Vilket superduperfint album! Mysigt med en ny person som snart tittar ut :-)