11 januari 2010

Hej och hå! Ett tag sen jag skrev i bloggen nu..Tiden går FORT vill jag lova! Har så svårt att förstå att Vicente är 5 veckor redan!
Han är en liten "peaceful" bebis som inte gör mycket väsen av sig. Ligger mest nöjd och kollar, sover eller äter*s* Och ser söt ut förstås;)
Jag gjorde en LO till SWE Scrapbook som jag inte bloggat, det var innan förlossningen, så det känns lite festligt att ha den och se tillbaka på:



Särskilt som jag nu oxå samtidigt kan visa min första LO på lilla underverket som låg där inne och skvalpade:)



Denna LO:n är till en scraplift på Scraphuset. Älskar verkligen färgerna på denna LO:n och stjärnor är en av mina favoritformer helt klart!!

Tack för att du kikade in, och framför allt stort TACK för alla söta kommentarer i förra inlägget!! Jag uppskattar det jättemycket<3<3<3

6 kommentarer:

cia sa...

Älskar också färgerna på Vicente.
Och det skadar ju inte att han är helt bedårande söt:-)

Miss Goldie sa...

Vilken härlig LO med Vicente! Gillar kladdet med färgen under fotot. Snyggt med en "lysande" färg mot den mörkare bakgrunden.

Cattis sa...

Men såååå söt man kan vara då! Och nappen som är så stor! =) Vilken liten sötis!

Layouterna är så härliga, me like! och jag gillar också färgerna på den nedre layouten!

Maja Stokk / eyovine sa...

Härliga layouter båda två.. men den undre smälter man ju för om inte annat så för den otroligt fiiiiina lilla fotomodellen. SNYGGT!!!

Kramiz Maja

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.


Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

maybe*mej sa...

jätte jättefin