16 januari 2010

Osäker

idag visar vi i teamet LO:s vi gjort över temat "Osäkerhet". Jag kände direkt att jag kunde lätt skapa en LO över detta tema*s* Som min journaling visar så tycker jag att detta är något som jag måste kämpa med ofta för att kunna hantera. Å ena sidan jättejobbigt ibland, å andra sidan är jag glad att jag kunnat identifiera detta tankemönster, för det är först då man kan göra något åt det...

Men jag tror det är många som känner igen sig, ingen känner sig ju 100% säker på alla områden i livet, så det är väl bara att kämpa på;)



Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

--- sa...

vad härligt att du är igång och scrappar! Ny söt bebbe och scrappa om dessutom:) Kramar!

LillBlomman

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar om en utlottning hos mig med chans att vinna..

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

..ett presentkort från en underbar Scrapbutik :)