16 september 2007

utmanad

Blivit utmanad för ett tag sedan av Anzan.

REGLER: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

* Jag avskyr att ta i och känna lukten av blött hushållspapper! Det har tagit lång tid att inse fördelarna med pappret, trots att jag haft småbarn i 4 år snart haha

* Coca-cola-oman! That's me!...

*..och KAFFE! Måste för mamma själen:-)

* Shoppar alldeles för mycket scrapsaker! Beror på att lönen ökat, men tiden har ju minskat, så mitt förråd är rätt knökat hihi..

* Klipper mig för sällan med tanke på hur långt hår jag har...typ två ggr/år *skäms*

* Är en gottegris, enligt mina vänner, arbetskompisar, mamma och pappa *fniss* ja typ alla som känner mig..

* är ruskigt mörkrädd! Inte om jag går på stan klockan 3 en natt, men i en mörk stor skog skulle jag inte gå ens för en miljon ;-)

* Är blyg men ingen tror det, utan får ett vantroget uttryck i ansiktet, när jag säger det. Det beror på att jag verkligen tvingar mig själv att inte tillåta mig själv att vara så blyg....och det verkar ju funka;-D

Ha det gott denna sega söndag! Kram till alla nära och kära som läser här!

1 kommentar:

Malin sa...

*fniss*
känner igen mig i fleeeeera saker där, särskilt kaffe godis å scrapshoppandet ;)
Hihi:)
Hoppas allt e bra med dig!
KramKram