25 september 2007

Stars in my life

Hej hopp! Tack så hemskt mycket kära ni som kommenterar här i bloggen och peppade mig när jag verkligen behövde det:-) Värmer sååååå mycket!!TACK!:-D

Idag blir det en lååång bildserie att lägga upp. Jag har scrappat 2 minialbum och några nya LO:s att visa. Häng på vetja!

SWE:s månadstema är "accessoarer"..Det är något som de flesta tjejer är tokiga i skulle jag tro - jag är det iaf! Här är min LO om det:


Jag scrappade ett minialbum till SWE Scrapbook. Temat var "stjärnor"! Så jag valde att skära ut 4 stjärnor i kartong och scrappa dem om min lilla söta familj:-)

Framsidan:

2:a stjärnan om Whilliam:

3:e sidan om Jacquline:

och sista men inte minsta om söta maken;-) :


Min DT-mamma Rosario skickade ett stort paket med papper och dekos! Temat på hennes affärsblogg denna månad är just minialbum! Så jag valde att göra ett album till Jacquline av de vilda papprena från LUCY. Det var roligt att skapa av dem, papper som är rätt färgstarka, och mest av allt är jag glad över att Jq verkligen blev glad av att läsa minialbumet om sig själv<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2EdIz1VW4d2hRO-b1sl45mxWU4Ut2B21-84Xp4P9S5ikifczNqeNkIykV2Prv9WTyeTSO9wt3KeM0wI8io8PVD9zDH-xKyK9gWMuDlI0rJYwgkWWrE8iLNXAlPQlGBs7UKQg9fxzg3Aw/s1600-h/Mini+album+JQ+PoS.JPG">2:a sidan med ett ursött kort på Jq som 2,5 månaders bebis * minns**

Bara en dag gammal i pappas trygga famn. De sa redan på BB "pappas flicka" om henne:-)

Vår lilla prinsessa:-)

Och så har vi baksidan:

Tack för titten!!:-) Glöm inte att tända ljus på kvällarna nu, så ni blir påminda om varför det faktiskt är liiite mysigt att hösten kommit*s*

12 kommentarer:

Sanna F sa...

Å vad fint!!!

Linda sa...

thanks for the sweet comment on my blog. I can't read yours (LOL) but figured you could read this message. Anyway, I love your lo for Perfect too. Very cute. Love that flower.

Anonym sa...

MEN! Så himla läckert. Du är verkligen duktig du!
Kram

Karin sa...

Wow, så mycket fint du gjort. Mini album är ju så himla kul!!! Gillar layoten om accessoarer väldigt mycket.

Karoline Sigoldson sa...

Verry najjs!! Snyggt, snyggt, snyggt...
Bara ääälskar stjärnalbumet!
:-)

fraise sa...

Ååh- superläckert alltihopa! Hoppas allt är bra med dig. *saknar lite* Kramelikram :-)

Anonym sa...

Åhh...underbara!! Nu blir jag själv sugen på att göra minialbum!!!

Kramis!

Lotta sa...

Jisses så fint......du är så duktig..

Eize sa...

Stjärnalbumet är nog bland det snyggaste album jag sett någon gång, mycket imponerad.

Petraso sa...

Åh du gör så fina saker claudia jisses... blir riktigt sugen på att göra ett mini album! mamma fyller 60 och gamla bilder på henne hade varit roligt att testa... är så "rädd" för journaling..... där för tror jag att jag int scrappar.... bara gör kort...

Tack för titten..... beundrar alltid dina alster på Swe!

Anna/Augusti_73 sa...

Så himla fina! Satt och dreglade över ditt stjärnalbum på SWE. *LOL* Och det andra är också superfint - hon är så söt!
Trevlig helg!

/A

(Favvis)Maria sa...

Superfina saker du gör!!!=)