01 september 2007

SWE "Hemlisar" No 2

Jag hann inte göra nåt bidrag till andra omgången, då det skulle vara inlämnat så jag gjorde det igår kväll när jag kom hem från jobbet och led av grav scrapabstinens!;-)
Temat var "Så här ser jag ut" och här är min tolkning;


Tanken var att man skulle ha med ett tecknat självporträtt, men det kändes inte som nåt för mig att ge mig på halv tolv på natten, så det fick bli lite utdrag ur mitt utseende istället haha..

Mm LEDIG lördag!! För första ggn på jättelänge känns det som! Och så är det Cybercrop på Scrappiz till råga på allt, så då har jag fritidsproblemen lösta också;-D
Ha en underbar dag ni alla!<3

7 kommentarer:

Sofie sa...

Skitsnygg!! Kul att du inte ritat en bild utav hela dig utan bara gjort vissa delar. Smart!!

Martin sa...

Ja, smart löst måste jag säga... Jag är heller inte någon som rita ett självporträtt *ryser* så det här var ju en idé! Jättefin Lo oxå... *s*

Jo sa...

Oj, det var visst jag som skrev med fel nick... *virrig*

Zarah sa...

Kul idé - och snyggt! :D

Lotta sa...

Du är så grym......superläcker LO, som alltid...

Anonym sa...

Snyggt!!!! Och kul idé att göra så som du har gjort istället för självporträtt!
Jag har cybercropat i helgen!! Jättekul! du kan se mina alster i bloggen om du vill! ;o)

Kramis!

SasSa sa...

Säger som Lotta du är grym!
Smart att "bara" göra vissa tecknade detlajer. Jag drar mig lite för att göra ett porträtt. Vet att jag kommer att sitta i timmar. Men har sagt att jag ska göra alla hemlisar någon gång...
tack för all inspiration!
Kram SasSa