21 september 2007

One little word "Perfect"

På en amerikansk blog som heter "one little word" skulle man inspireras och scrappa om ordet "perfect". Jag valde då detta kort på lille W, som jag scrappat en ggn tidigare, men jag älskar det lika mycket ännu! Kommer säkert att använda det fler ggr *s*

Såå skönt att bara skapa för sin egen skull idag. Jag älskar mina uppdrag och vill inte vara utan dem, men ibland känner jag mig så "dålig" jmfrt med alla andra som är med i teamen *hihi* och då är det lätt att scrappingen blir tråkig, för det är ju ingen tävling, utan mer inspiration....nåja, ni vet kanske va jag svamlar om;-) Här är iaf en LO som jag känner mycket för. Tack för titten! *KRAM*

14 kommentarer:

Caroline... sa...

Två superfina LO´s! Fotot på barnen när de sover är ju SÅ fint!!!
Kramizar

Zarah sa...

Du kan aldrig, under några som helst omständigheter bli dålig. Du är briljant och skicklig och inspirerande - och den här LOn är bara ännu ett bevis på det! Så det så! :D

Anonym sa...

Vilak underbar Lo du gjort, lägger dig nu i min bloggrunda..... Kram AASE

Karoline Sigoldson sa...

Heej!
Längessen sedan sist!
Vad är det jag hör? Du får inte tänka att du är dålig... Dina alster är alltid superfina och inspirerande!
Så det så...
Kram!

Karin sa...

Underbar LO!! Härlig färgkombination och vilken fantastisk blomma. Den gillar jag skarpt!!!

Anonym sa...

Vilket underbart foto på de sovande små sötisarna. Du gör så underbara layouter!
Kram

fraise sa...

Verkligen jättefin LO! Dina senaste (ifs alla förstås) är sååå härliga! Kram

Minimalla sa...

Så vackert! Älskar verkligen hur du kombinerar lager på lager och så får du alltid till det så bra med dekorationerna. Du är grym på att göra egna dekorationer tycker jag.
Kram!

Anonym sa...

Men kära du; du är utvald till Sveriges förnämsta scrapblogg för att du inspirerar mängder av scrappare! Glöm inte det! Du har stor talang, tjejen! Kramis
Annika

Anonym sa...

Men du gör ju helt fantasiska alster!!! Du är jätteduktig. Vart är du med ngnstans och är DT?
Trevlig helg!
*KRAM*

Melissa sa...

OMG! This is divine!!!
Regarding the time for my online class - it's 1-3 pm Australian Eastern Standard time...so you just need to find out the time difference!!!But I have a sneaky feeling it would be in the early hours of the morning your time!!! The booking details are at scrapworld
http://www.scrapworld.com.au

Anonym sa...

Åh så himla fin!
Du är verkligen jätteduktig!

Kram

Anonym sa...

Dina sidor är helt underbara oavsett vad du tycker... ;o) men jag förstår känslan...
Den här sidan är sååå gullig och fotot underbart!!

kramis!

Lotta sa...

Wow, så fin LO. Helt bedårande.....