29 oktober 2007

Detta var min LO till veckans omgång på Scraputmaningen där man skulle lifta/inspireras av en LO. Kände att jag hamnade ganska "långt ifrån" originalet på nåt sätt, men jag är nöjd ändå!:-)
Den Virtuella Cropen fortsätter på Scrapbook Nook och här är ytterligare en LO gjord inspirerad av Ericas skisser. Men denna var så svår att få ihop, om jag inte svävade ut rejält från skissen, så att jag själv blev nöjd oxå. Det är ju därför man scrappar lixom *s* Så jag fick sväva iväg...och är jättenöjd. Fotona är ju så underbara på JQ och R!

Livet går sin gilla gång...lite tungt just nu bitvis, men jag försöker fokusera på små ljusglimtar..Tack till er som ger små gulliga kommentarer här på min sida, och att ni besöker den överhuvudtaget! Det värmer i höstmörkret!
Take care!!

13 kommentarer:

Jenny sa...

Tyckte om din massor- den andra bilden på J är ju såå cool!
O den andra var också supersnygg!
Du rockar!

Lotta sa...

Vill börja med att tacka för dom uppmuntrande och varma orden i min blogg.......jag kan behöva lite sånt nu känner jag, så TACK!

Din LO är ju helt underbar, tokgoa foton och härliga färger.
Det var ett tag sen jag kikade in här nu ser jag och du har ju lagt ut en MASSA helt fantastiska LOer. Jag älskar din scrapparstil, du får alltid till så härliga färger.....Du är tokduktig!

SasSa sa...

Hjälp och Wow! Ja behöver väl inte påminna dig att du är göööraduktig ;-). Så mycket underbara nya alster, *me like*. "Love" lo hade något extra jag fastnade för men de är lika underbara. Den lilla mixtrade bilden var ju så härlig.
Har inte hunnit att besöka dig så ofta som jag önskade men så är det väl ibland.
Hoppas allt är väl med dig som sagt. Håller med om att det kan vara lite tungt ibland. Haft en sån svacka själv. Delvis pga en nybliven ängel".
Finns inte så långt borta i cybern om du behöver. Kommer ihåg att du erbjöd mig en gång i tiden.;-)
Massor av kramar SasSa

Anonym sa...

Vill börja med att beklaga sorgen! Och ge dig massor av ros för dina fina senaste layouter; gillar särskilt "Happy Face"

Sköt om dig, kramar
Annika

Michelle sa...

thanks for the sweet comment! Love your pages! =)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så snygga! Den översta är underbar! Du har fått en award av mig!

Malin sa...

Jag gillar LoVe LO:n multiiiiiiii
Vad e det för bokstäver du har använt
*shopp shoppa shoppa*
;)

Anonym sa...

Alltid lika kul att komma hit och se vad du skapat. Jättetjusiga.
kram kram

Karin sa...

Underbara layouter. Gillar speciellt mycket den översta. Ha det så bra!!!

Lisbet sa...

Tack söta rara för att jag får var ainne på din blogg och hitta lite déer på hur jag ska scrappa sedan. Jag är TOM på déer, igår när jag inte kunde scrappa då jäklar pluppade det upp en massa bra grejor men inte nu…*suck*..så då hamnade jag här. Tack för att du finns.

Unknown sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg :-).

Helt underbara nya LO´s här inne, jag förstår bara inte hur du får till det! Wow!

Linda sa...

Jättesnygga LO´s!
Kolla på min blogg, du har fått en liten award!

Anonym sa...

Mmmmmm....varje LO du gör har sin charm och dom är alla så inspirerande och underbara!