11 oktober 2007

Utveckling...

..handlade det senaste temat om på Scraputmaningen. Jag valde då att göra en dubbel om graviditeten med W. Det var superroligt att scrappa om det och i det formatet!

Närbilder på LO:n....



Lustigt nog blir man ju sugen igen på att vara gravid när man sitter och fixar med de här korten, fast jag vet innerst inne att jag nog skulle "tröttna" efter fjärde månaden;-)*s*
Ha en toppenbra dag! och Jippie!! Äntligen börjar det bli isigt på morgonen, så snön kan väl inte vara alltför långt borta?:-)

Kram från mig, som längtar efter snö:-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga sidor du har gjort!!! :D Gillar färgkombinationen och upplägget! Läckert!
Jag längtar också efter snö! Här har det varit frost i flera mornar nu, men på dagarna är det inte riktigt lika kallt.
Kram Kicki

Lisbet sa...

Sitter och insuper all kreativitet innan jag ska ta itu med middag och städning. Ska ha främmande i morgonkväll och det finns dammråttor – stora som hundar….
Så nu tar jag med mig lite inspiration från dig.

Härliga gravidLO´s

Ta vara på kvällen

Malin sa...

Vankas det en liten bebbe snart då kanske;)

Snygg dubbel! Huäää det var evigheter sen jag gjorde en det eju så svååårt!!!
Men nu har du nog gjort mig sugen på att göra en!!
KramKram

Karin sa...

Härliga LO:S. Snyggt upplägg. Svårt med dubbel-LO tycker jag.

Sanna F sa...

Jätte jätte snygga layouter!!! Du är så himla duktig!!!
Och gå in o kolla på Svenskscrapbooking också ; )

Anonym sa...

Snyggt!!! Gillar färgval och ditt upplägg!! =)