15 oktober 2007

Jag visste inte vad jag skulle skriva för rubrik på det här inlägget..:-)"Gott och blandat" lät lite väl kopierat;-) Hoppas ni haft en trevlig helg! Själva har vi haft besök av min kära svägerska och min mans bror - barnen älskar verkligen dem!! De tog med Jq ut i skogen och tog lite foton oxå till den scrapgalna morsan, så den här LO:n gjorde jag ikväll:


Först tänkte jag scrappa monkromatiskt vitt..... det syns va?!;-D
Tack söta, kära R & L för denna helgen!! Ni är så nära i mitt hjärta<3

Denna LO gjorde jag för SWE..

W spanar in sälarnas vatten på Kolmården! Lift av Lucy till SWE. På tal om SWE så är den där dubbeln om W:s födelse efter en skiss av Webmosterhelene! Cred till den som det bör....;-)

Ett litet kort hann jag med idag oxå...



till en arbetskompis, som betyder mycket för mig!:-)

Sov sött ni som gör det!! Snart ska jag själv gå och lägga mig! KRAM!

22 kommentarer:

Anonym sa...

du gör såååå himla mycket fint. jag kan sitta och beundra dina alster hur länge som helst, önskar jag hade en uns av din talang!

Mikaela sa...

Du gör så mycket snyggt!

Karin sa...

Helt underbara layouter. Man blir så inspirerad och vill bara scrappa och inget annat när man ser det här!!!

Heléne sa...

Hej vännen! Hoppas du har det bra.. saknar dig! Ser dig blinka till på SWEscrapbloggen ibland, men annars är det allt bra tomt ;-) Ta hand om dig! Kram!

Heléne sa...

Är du spänd inför morgondagen?? Det är jag!! ;-)
Ååå va jag var hemlig nu va? Vet du vad jag tänker på?? :-)

Örnen sa...

Kaninfina alster!!!

Lilo sa...

Jättefina layouter och snyggt kort! Så kul att se allt du gör! =)

JEN sa...

Jättefint!! Men jag är inte förvånad ;-) TACK söta för din kommentar i min blogg! Värmer vettu *kram*. Vad spännande det lät med ditt jobb - och ja, jag har undrat! :-D Ska genast lägga till din länk så jag hittar tillbaka! Saknat dig!

Heléne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Heléne sa...

Jag tar och trallar lite "Ingenting, sen kom ingenting" tills i morgon då.. ;-)

Zarah sa...

Har du sett detta...?
http://www.myscrapbooknook.com/forum/viewtopic.php?t=6279&highlight=

;)

Heléne sa...

Hmmm... vad tycker du om för musik sa du?! :-) ;-)

Anonym sa...

Så jäkla snygg!! Svarta detaljer - me like!!

Heléne sa...

:-) Ja, annars tänkte jag mest på att nya skivan släpps imorron! :-)

Heléne sa...

IDAG menar jag!! Förvirringen är total! :-)

Lisbet sa...

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Har tittat på alla nya alster sedan sist - snyggt.

Zarah sa...

Nä, det var inte det (fast det tycker jag också!! Söööök! Var noga med att vara aktiv på forumet och kommentera gärna mycket i galleriet, är mitt insidertips...! *ler*) utan att du blivit LOTW - layout of the week! :D

Zarah sa...

Nejdå - det är inte svårt... Det är ju bara 10 inlägg per dag. Tänker man så, så blir det plötsligt ganska lätt... För gallerikommenterandet räknas ju med! :D

Anonym sa...

underbara lo:s som vanligt =) du har en sån underbar stil.
Kram

Heléne sa...

Jag har en utmaning till dej hos mej! :-) Inte är du ensammast i Sverige vännen... tänk på att Allt, allt, allt kommer till den som vågar! Kram!

Anonym sa...

Åååååå....vilka underbara och lekfulla sidor!!! Sitter på jobbet och blir så himla scrapsugen nu!

Anonym sa...

Ja, det var verkligen underbara layouter!!

Du har blivit utmanad av mig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min blogg om hur du ska göra!