18 oktober 2007

Jippie!

Jag vann visst på Svensk Scrapbookings CC med min LO här nere på Jq och hennes bästa kompis D! :-D Känns dunderkul!:-)

Dessutom blev jag väldigt glad när jag kikade in på det mysiga forumet på Scrapbook Nook och såg att en av mina LO:s blivit utvald till "Veckans layout"!:-)

http://www.myscrapbooknook.com/forum/viewtopic.php?t=6279


Jag har skapat lite för SWE igen...Dels en BoM-sida som hette "fem ord om mig" och dels en till "ett ord i veckan" där ordet var "ledsen".





Nu på morgonen när jag gick med kottarna till dagis var det frost kvar på löven som ligger på marken..Det var mysigt att gå och prata med Jq om det; att det snart blir vinter och snö så vi kan åka pulka. Det känns tråkigt och ofattbart bara att en viss när och väldigt kär person inte kommer att vara med oss då. Ni som känner oss vet vem jag talar om..*stor sorg i mitt hjärta, för hennes skull, min mans skull och våra barns skull -födda som ofödda*
Tack för att du läser här!//Kram!

3 kommentarer:

?? sa...

WOW så flotte loèr...
Og gratulerer så masse.....

Karin sa...

Fantastiskt snygga layouter! massor av inspiration.

Anonym sa...

Grattis!!! =) Underbara layouter!