13 juni 2009

Överraskad!!:)

Först vill jag bara säga tack till alla som kommenterar här inne! Det förväntar jag mig verkligen inte, men blir lika glad varje gång<3
Dessutom måste jag ju säga att allt neggo-svammel i förra inlägget har löst sig mycket bra och över förväntan, med lite hederlig gammal kommunikation*s* Har bara så svårt ibland att prata om saker, och att ställa krav hatar jag, men upptäckte att ibland är det kanske nödvändigt för att det ska funka och att det inte behöver vara så farligt eller så stort för den andre personen....:)

Idag när jag öppnade mailen fick jag en glad överraskning!! Tillsammans med två andra talangfulla tjejer vann jag en gäst- DT plats för Juli/Augusti hos Pyssellyckan (http://www.pyssellyckan.com/blogg/) med min LO om min pågående graviditet!:) Känns såå kul och jag har smålängtat efter att få ett uppdrag på sista tiden, så det känns superkul!
Hoppas ni får en trevlig helg, kära bloggläsare! Stor kram!





8 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken rolig överraskning! Stort grattis! Jättefin LO du har gjort. Jag är litet förtjust i textremsor, är ett tag sen jag gjorde några och nu ser jag ju hur fina de är. Hoppas livet känns litet lättare idag - syftar på inlägget under :-)

cia sa...

Vad skönt att det löst sig!

Grattis till vinsten.
Jättemysig LO.
Kan känns känslan genom skärmen:-)
Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Grattis till vinsten =)

kram Maja

webmosterhelene sa...

Vad roligt, vännen!! Grattis till vinsten och din LO är verkligen superfin!! Kram

ZozzosLiv sa...

Ååh GRATTIS till vinsten...Alltså du har en sån fin o häftig scrapstil så man blir allt avundsjuk!!Kraam:-)

Jenny sa...

Grattis till vinsten! Lo'n är superfin! Gillar verkligen din scrapstil, lekfull och kreativ!

CillaT sa...

Stort grattis! Jättehärlig layout=)

Fnyz sa...

å vilken kul titel :-D tack för din kommentar i min blogg :-) så härligt å ha vänner i flera år fastän man aldrig träffas IRL.

kramar