25 juni 2009

Sommar!!

Så härligt glad man blir av att känna solen värma både kropp och sinne!! Slippa massa kläder och att frysa..:) Och ännu bättre att veta att om 13 dagar bär det av till solsemester*ahhh* hihi....
Men jag har faktiskt hunnit scrappa lite oxå..Dels till Scrapperiets sommartävling, med en i mitt tycke svår skiss faktiskt, men jag blev nöjd med den trots allt:)


Denna LO:n hade jag tänkt att skicka till en Lilys skisstävling, men hann inte..Lika bra var nog det, med tanke på alla fina bidrag alla skickat in*s*


Ha en jättemysig sommarkväll!! Tillbaka till scrapbordet:P

10 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, så läcker den översta är!! Gillar den understa också - vilket fantasiskt foto!

cia sa...

Fina LO's
Älskar fotona!

Mathilde sa...

Wow vilka fina! Gillade den nedersta jättemycket! Den känns verkligen lugn!
Trevlig helg på dig!
Kram

Örnen sa...

Superfinafina LOs!! Gillar speciellt den första; färgglad och härlig :-)

Kram!!

cia sa...

Härligt bidrag till Sommarspurten!
Tänk att det syntes att det var du innan jag såg nicket:-D

Karin sa...

Vilka härliga layouter! Den 1a är ju heeelt kanonsnygg! Vilka färger, verkligen härligt, blir helt glad av den..
Ha en härlig vecka,
kram kram!

Cattis sa...

Den är superfin!! Är också med där och tävlar..Väntar bara på nästa utmaning.. ;)

Kram/Cattis

Alex sa...

Den översta ÄLSKAR jag! Underbar på alla sätt o vis! Gör mig glad!

Den andra också - fiiin! Fotot är hur läckert som helst! Som gjort för att scrappa! Gillar rubriken jättemycket.. mysig helhet! Men jag gillar inte din inställning där tjejen! *grrr* Klart du borde ha skickat in den! *morr*

Kajsan sa...

Fullkomligt Älskar LO nr två! Och fotot är fantastiskt!! :)
Å grattis föresten till liten i magen! ;) Kul! :)
Må gott, vila mycket! (läs: scrappa... hihi) Kram från Karin.

Linalotta sa...

Hej hej kikar in och ser mycket fint!! Underbara papper på "regnbågsfärgadelon"" :) :)