04 september 2009

ÄNTLIGEN - SWE SCRAPBOOK!!!

Nu så!! Nu har SWE Scrapbook- bloggen dragit igång på allvar igen och det känns superinspirerande och roligt, en höst full med utmaningar ligger framför oss! Kika in varje dag, för det händer alltid något nytt:)

I förrgår publicerade vi en utmaning som heter "minialbum/layout" som denna vecka går i ett speciellt färgschema. Min LO som jag gjorde ser ut så här:


Igår hade vi en teknikutmaning, vilket denna vecka innebar att man skulle skapa flera LO:sar utav en och samma skiss. Jag blev inspirerad av Joggemias skisser (--->
http://joggemia.bloggproffs.se/)
Här är skissen:

Och här är mina tolkningar:




Ha en fin dag!!! Och tack för titten!

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Gillar verkligen hur du valt att beskära fotot . Intressant och snyggt!

Cattis sa...

Jag blir såå inspirerad! Älskar dina härliga layouter!

Kram/Cattis