04 september 2009

Blogg - party pågår!

Som en del av er säkert vet pågår det blogg-party i en hel del bloggar just nu. Det innebär att de har lagt upp utmaningar i sina bloggar, som man ska skapa efter. Jag fastnade för en utmaning som innebär att göra en LO monokromatisk - dvs i en och samma färg! Mycket utmanande, men roligt.. Jag har haft en idé i huvudet länge, sen jag såg ett underbart VITT kort av Missgoldie (http://missgoldies.blogspot.com/2009/08/cybercrop.html)

Så jag ville göra en LO i vitt:


Ett underbart kort på W och mig sen semestern i somras, som jag tycker fick fint liv i kontrast mot allt det vita:)

Nu snart, om en timme ska jag till tandläkaren. Fick tack och lov en akuttid där idag, efter ett dygn med intensiv tandvärk, men nu är jag mer rädd för eventuell spruta än själva tandvärken!! Larvigt, jag vet, men sån är jag;)

Hoppas ni får en fin helg!

13 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åhhh den är så fin!! Underbar! Det vita mot solen och era blonda hår! Hoppas att tandläkaren är snäll! Kramar!

Miss Goldie sa...

Jättefin och sommarfräsch LO! Kul att du inspirerades av mig! :-)

Karin sa...

Åh va snygg!! Jag har oxå gjort en vit Lo till denna utmaingen ;)
Ha en härlig helg!
kram!

Jenny sa...

Superfin! Jag tycker det är svårt med monoutmaningar men den här är superfin! Framhäver verkligen fotot!

CillaT sa...

Jättehärlig=)Det vita passar fotot perfekt. Roligt att du ville vara med på min lilla utmaning!

Unknown sa...

Makalöst vacker!!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar!!! =)

pysselpetra sa...

Helt underbar LO! Gillar hur fotot står ut ibland allt det vita men att det ändå finns många intressanta detaljer!

cia sa...

Men åååååå, hur snygg var den inte!
Underbart!
*Sugen*:-)

Önskar också att du hade kunnat komma med på träffen, vore ju urkul!
Men vi får hålla oss till Handarbetas träff;-)

Cattis sa...

Den är helt Underbar!!♥

Camilla sa...

Hej, Denna är verkligen fin och jag provade att scraplifta den. Men mitt resultat blev inte lika fint som ditt. :)

Camilla sa...

Ps: Här ligger liften: http://scrapp77.blogspot.com/2009/09/lo-nybekanta.html Ds

Malin/malwa sa...

Wow! Vilken vacker LO! Det är så snyggt att göra dem i (i stort sett) bara vitt.