17 september 2009

Bloggparty

Jag fick inspiration att skapa denna LO:n till Bloggpartyt av utmaningen hos Kristina(http://kristinasrum.blogspot.com/) Man skulle lifta en av hennes LO:s, så då valde jag den här:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjSGmF7d4T6PWIzno1Nheby42z4xTRBuQLkvFICW0drqGVdR8OwByeoPx-6U-n4egWPX1UkyAdAq0SK_G1tROJ1dBsHfxcATJnvQBaWTytt-HJfJah-YBFDyGfKiGbBhySv4EfWdf4H3ig/s1600-h/min+mamma.JPG

Man skulle använda sig av akrylfärg (som ni ser är jag inne i en sån period just nu;), rubons och öljetter! Jag använde rubons på fotot och blev inspirerad av Joggemia att använda öljetter på blommorna:




Så viktigt, men så svårt ibland att leva i nuet, att fånga sina tankar och vända dem till positiva om det behövs. Livet är kort, det är här och nu, det var vad jag behövde påminna mig om med den här sidan!

Ha en fin dag - och tänk positivt;)

7 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Ljuvlig LO! Underbara färger (de matchar med din blogg). Snyggt med blommorna på fotot.

Pyzzlan sa...

Vad fint du har jobbat med färgerna. Fina harmoniska färger i hela LO'n och härligt tema.

JennyB sa...

Tack för kloka ord och tack för att du delar med dig!
Du har gjort en jättefin lo med ett vackert foto.

kristina sa...

Åh! vilken fin lo! är ju alltid extra viktigt att scrappa om sig själv!

Tack för att du ville vara med i min utmaning!

kram kristina

Maja Stokk / eyovine sa...

Super härlig! Mjuka fina färger som passar fint med din tanke med loen.

Kramiz Maja

Carina sa...

Så mycket läckert du har i din blogg!! Har kollat runt en bra stund och fått massor av saknad inspiration. Ha det gott!!

Cattis sa...

Underbar, älskar färgvalet och hur du har använt akrylfärgerna!

Kram/Cattis