29 april 2007

DT - Scrap

Har scrappat några DT-LO:s, men inte visat dem än, så det passar jag på och gör nu då:-)








Den sista "Tillsammans" är jag jättenöjd med! Det andra paketet (SOm jag gjort de 2 översta LO:sarna med) innehöll papper som jag inte skulle köpt själv, det gör visserligen DT-skapet till en rolig utmaning för sig själv, det svåra är väl bara då att känna sig 100% nöjd med LO:n. Men Den bruna skulle jag kunnat "plocka" ihop själv, så tack, Rosraio, på Papp&Scrap som skickat detta till mig, och där även allt material finns i hennes shop!

4 kommentarer:

Minimalla sa...

Åh vad snygga! Läcker doodling på den första. Vet inte om jag sagt det förut, men du har så himla snygg handstil *aaaavis*. Är det lettersize på månadsLOn?
"Tillsammans" var sååå underbar. Det blev så effektfullt med fotot där de tittar bort.

Anonym sa...

Helt underbara!!! Och håller med att fotot på layouten "Tillsammans" är helt underbart! =)

Anonym sa...

Jättefina alla 3 men "Tillsammans" är verkligen SUPERFIN!!

Anonym sa...

åååå underbar gillade dom allihopa.