13 april 2007

Ny LO..

Yippie! Fredag och vi fick ha halvdag idag....gott mos!:-) Så nu fick jag sitta en stund här vid datan med en kopp kaffe som sällis, så då passar jag på att lägga upp en ny LO som jag gjorde på en timme igår..OCH för er som är scrapintresserade så langar jag oxå upp några av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, som nu är avgjord, men eftersom jag inte hamnade på prispallen (förståeligt nog hihi) så visar jag dem nu:-) Här är vi inte hemliga särskilt länge av oss;-)

Den jag gjorde igår.."Jacquline på Råby Strand 2005"
Årstids- LO:n... jag är inte toppennöjd med denna, det var
den sista jag gjorde, så det känns som energin runnit ur en lite:-)

Trend- LO....Svartvitt, blommor, "barock"-former och
mönster trodde jag på...

Favorit-teknik: SY så klart och DOODLING ( rita snirkligt
för er som inte vet)...Detta är min man när han är liten.
Jag scannade in ett litet gammalt foto av honom, framkall-
ade igen i denna storleken..

"Min bästa LO", skulle man ju skicka in också.
Det fick bli denna...den är jag nöjd med.

Den kreativa LO:n är den som är nedan här i nåt inlägg som heter "A woman", jag får se när jag lägger upp de återstående 2 eller 3, vilket det nu är.

Ha en trevlig helg alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bidrag allihopa!
Med dessa som "ratade" så undrar man ju vilka höjdare som verkligen vunnit!!! :-o
KRam kram

Karoline Sigoldson sa...

WOW så mycket snyggt! Du är en vinnare i mina ögon ialla fall!:-)

Anonym sa...

Ojojoj vilka bidrag du fick iväg..
Som Cia sa, man undrar ju hur vinnarens ser ut..?!!
Klart att du får länka till mig, blir ju glad o stolt över att du gillar min stil o det känns bra att jag inspirerar!!
Kramen/ Anna

Anonym sa...

*harkel*
Fick ju inte med bloggen här ovanför...

Anonym sa...

ärligt talat!! va har dom för smak på den där tidningen???jag tycker att du lätt skulle ha hamnat ibland finalisterna. Otroligt snygga layouter.