24 april 2007

Joooo...jag lever fortfarande;-)

..även om det har varit väldigt tyst från min sida, men det beror på jobbet såklart! Jättekul & inspirerande - men energin är ju totalt slut på kvällen, när man hunnit vara med små älsklingarna också:-)

De har fått en ny "hobby" nu....De älskar att köra runt varandra i denna lilla rosa dockvagnen och det är verkligen SUPERgulligt när de kör runt varandra i hela huset och sen skrattar tillsammans<3

Dessa härliga bilder på Jacquline får avsluta kvällens inlägg:



Ha en fortsatt trevlig vecka på er!:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötis!!! Underbara bilder som väntar på att bli scrappade.. ;)Och tröjan känner jag igen, den har min Melvin oxå.
Jag länkar till dig om det är ok?!

Kramis!

Anonym sa...

Hon är så sööt din dotter! Visst är det pest att orken inte räcker till fler än dygnets 24 timmar? Jobba? Vem kom på det? Nä, scrappa borde man ha betalt för, eller hur?
Kram
Annika