03 april 2007

Vår- LO

En nätbutik har tävling med Vår-tema, som jag scrappat till. Jag valde att göra en LO om förra våren, då Whilliam kom till oss och våra roller i familjen ändrades om en smula..Jacquline blev storasyster och vi hade helt "plöstligt" - haha- två underbara barn:-)

Men lite trist nog såg jag sen att priset på tävlingen skulle lottas ut(!) Känns som "jaha, varför då??" plus att scraptiden gick ut i söndagskväll, men det kan inte ha kommit in så många bidrag för de förlängde tiden på tävlingen..men det känns ju trist för oss som faktiskt har skickat in..Dem LO:sarna kanske inte var tillräckligt bra;-) hihi..Jaja, spelar roll.. Här är LO:n iaf:

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Den är superfin - vinnarfin - tycker jag! :-) Tokigt att de lottar ut vinsten, det har jag väl aldrig varit med om? Men hur som helst så har du gjort en underbar layout om en underbar vår - sparad för alltid!
Jag är glad att jag hittat din blogg!

Anonym sa...

En underbar LO och söta foton!

Anonym sa...

Eeh..lotteri kallas väl det? :) SUPERFIN iallafall!