29 april 2007

Härliga helg! :-)

Jacquline fick hög feber i fredags, när vi var hos ett annat par och käkade middag. Och på lördagmorgonen fick Whilliam spysjuka! Så det har varit high life här, fast inte på det sätt man vill :-) Well, well, det är inte så mycket att göra åt..Men igår kväll sov de väldigt bra iaf, så då hann jag pyssla lite till Cybercropen på Scrappiz.se:



Ovanstående LO handlar om en kväll när jag hade ammat Whilliam i vår säng. Jag gick och borstade tänderna lite snabbt, och när jag kom tillbaka satt Whilliam och hade nåt i handen och munnen, som jag inte såg vad det var...När jag kom närmre såg jag att han smaskade ljudligt på en chokladbit han hittat i sängen :-O haha...(Jag skyller allt på maken;-) Behöver jag säga att han var helnöjd!:-)



Denna var superrolig att göra och jag känner mig nöjd med den. Man skulle använda sig av minst 7 mönstrade papper :-)

Jacquline fick sina första, egna "klackeskor" igår av farmor. Ett par vita sandaler med en guldfjäril och guldpärlor på. Hon blev superlycklig och har haft på sig dem hela tiden - med undantag av när hon sov iaf:-) Dessutom har hon ju en hiskelig hosta som tar andan ur henne lite nu och då, och igår när hon hade satt på sig skorna började hon hosta...Så sa hon " Jag måste hålla för munnen, så jag inte hostar på skorna.....då blir dem smutsiga!" :-) Det var så sött, tyckte vi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har också barn med kräksjuka och feber här hemma, och jag håller med dig-roligare kan man ju ha=)jätte fina layouter har du gjort iallafall=)

Minimalla sa...

Vilka härliga LOs! Gillar båda två, men "W is for..." är det ju liftvarning på :-)

Anonym sa...

Härliga sidor!!! Jag har scrappat 3 layouts till cybercropen...men är inte nöjd, har svårt att ta mig ur scrapblocken... =/ men,men lite är jag på väg. Ska väl ladda upp dom på bloggen snart!
Hoppas barnen kryar på sig fort!
Kramis!

m sa...

Grymt fina!
Gillade speciellt din layout om W som äter choklad i sängen! Vilken berättelse att berätta om när han blir stor.

Å kräksjuka å feber har vi också haft här i helgen. Jag=febersjuk, Filip=magsjuk. :-(