21 maj 2007

Gamla ouppladdade LO:s!

Har en bunt LO:s som jag inte lagt upp nånstans innan..



Denna titeln har jag sett på en del amerikanska LO:s "The biggest gift comes in the smallest packages" (typ) och det tycker jag är så vackert sagt..Jag skickade denna till den svenska scraptidningen, därav min försvensking av titeln, men....yea, U know;-) Därför lägger jag upp den här nu:-)



En liten rolig sak för mig, är att dessa 3 LO:sarna har jag fått ett mail av UK Scrapbook Magazine att de är intresserade av att publicera i sinom framtid. Men det vet man ju inte säkert förräns tidningen går i tryck, hursom var det kul att få lite positiv feedback iaf..

12 kommentarer:

Malin sa...

Klart dom vill publicera nått av alla dessa underbara alster, älskar den dyrbaraste gåvan särskilt, du e så duktig gumman
*pöss*
/ Malin

Anonym sa...

Jag säger som Malin; självklart vill de publicera dig, du scrappar ju som en gudinna! Underbara konstverk, Frida!
Kram
Annika

Anonym sa...

Jättefina LO:s - tyckte väldigt mycket om "gåvan" - så vacker!:-)

Anonym sa...

Maj gaaad, va mycke fint!! Tyckte "gåvan" var underbar! Skulle bli rejält mycket mer inspirerad till att köpa tidningen om de kunde visa lite fler alster i den stilen!
Kram
Hanna/kanskesnart

Anonym sa...

Så roligt att få höra sånt!!! Du är en sån kreativ och superbra scrappare!! Och dom här var hur underbara som helst!!

Anonym sa...

Ja de är helt underbara alla 3!! Sköna färger & upplägg...håller tummarna för publicering då! ;)

Anonym sa...

Åh,vad mycket fint du gjort,gillar spec den sistas färgkombo och upplägg,men allt var jättefint.
Ha en fin dag,
kram!

Jag... sa...

Så himla skitfina! Du är så jätteduktig!!

Anonym sa...

WOW och hjälp!!! Så fina alla tre. Du har en oerhört stor talang. Så det är inte konstigt att de vill ha med dem i tidningen. Håller tummarna på att det blir snart.

Kommer in titt som tätt och beundrar alla dina alster. Man får så mycket inspiration.
Massor av kramar SasSa

Erica sa...

Shit, den sista LOn var bland de finast jag sett. Underbar!!!

Karoline Sigoldson sa...

WOW!! Jag fattar inte hur du kan göra sååå fina LO:s heeela tiden! Du är verkligen sååå duktig!
Och vad kul att tidningen vill publicera dig...
:-)

Jo sa...

Oj vilka fina!! Du är superduktig...