05 maj 2007

Ny DT

Jag har precis köpt på mig ett gäng distresser och lite stämplar för att kunna göra lite mera kort som omväxling. Ibland är man trött och orkar inte "klämma" ut en hel LO, då är kortmakeri perfekt:-) Jag såg att inspirationsbloggen "Kort i fokus" sökte DT (Designteam-medlemmar) och skickade in några bidrag på vinst och förlust verkligen, med tanke på min ringa erfarenhet..Och så fick jag BINGO! :-) Så nu är jag en av deras nya DT-medlemmar och det ska bli en rolig utmaning!

Trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååå så kul stort Grattis till Dt plasten. Kram

Anonym sa...

Stort Grattis! Jag gillar verkligen dina alster, ska bli kul att se vad du hittar på som DT!

Anonym sa...

Suuuuuper stort grattis!!! jag är så glad för din skull=)

Anonym sa...

Vad Roligt!!!! Stort GRATTIS!! =)

Kram!