27 maj 2007

Gonatt-svammel

Åh måste gå och lägga mig, men känner att jag gärna vill tacka först och främst för ALLAS gulliga kommentarer här på bloggen....det värmer ända in i hjärteroten!!<3 :-)

Dessutom har jag lite nytt scrap att bjuda på..Whilliams dagis ville att man skulle sätta foton på en kartongsida i lettersize, för att de ska kunna kika på den vid tillfällen det behövs med barnet..Så då gjorde jag den så här:

Här är framsidan:




Kolla vilken ursöt flicka som bor hemma hos oss ( i sin nya rosa finklänning...gissa om hon har på sig den hela tiden;-))






Sov sött och dröm rosenrött allihop!:-D

9 kommentarer:

Jag... sa...

Aw! Vilken liten prinsesssa!! Jättefina LO´s! Gillar den första extra mkt! KRam

Anonym sa...

vilken liten sötnos, en riktig liten prinsessa! =)

Och härliga LO´s!!

kramis

Anonym sa...

HOn är helt bedårande, lilla sessan! Kram
Annika

Erica sa...

Sööööööt!
Jag gissar att William har den mest avancerade boken på dagis :-)

Anonym sa...

Vilken ursöt liten tjej ni har! Och snygga LOs du gjort till dagis, jobbigt för de andra föräldrarna att matcha ;-)

Malin sa...

En sån liten sessa:)
Å vad kul att erat dagis oxå har trygghets böcker det har vi med där jag jobbar:) Å Lilla mumintrollet fick en superscrappad bok med sig till sitt *S*
Kram!!!

Minimalla sa...

Ååh vad söta dina barn är... det måste de ha fått av sin mamma ;-).
Jag gissar att Whilliam har den finaste pärmen av alla.

Anonym sa...

oohh..Vilken vacker liten prinsesssa!!

Karoline Sigoldson sa...

Håller med...jättefin!:-)
Hur är det annars? Du har börjat jobba väl?
Springer in här ofta men har varit dålig på att kommentera, ska bättra mig, lovar...
Men du vet ju redan vad jag tycker om dina alster...;-)
Kram Karoline