21 maj 2007

Länge sen...

...sist såg jag nu vid inloggningen! Tiden flyger iväg verkligen. Tänkte uppdatera med lite skapat..."gammalt" och nytt!

Först ett kort jag gjort till en arbetskompis dotter. Vi fick köpa en cykelkärra av min arbetskompis mamma. Den var urfin och i jättebra skick, men när jag frågade vad hon ville ha för den, sa hon bara att hon önskade en liten peng isf för sitt barnbarns räkning. Så då gjorde jag ett litet kort till dottern och satte fast pengarna på baksidan:




Denna LO är gjord till en månadstävling på Minneskatten. Skissen var rolig eftersom man fick med en bildserie på den. Korten är från en dag i skogen..På vägen till "fika-platsen" såg vi en skalbagge på stigen, som Jq studerade noggrant. Sen satte vi oss och fika och efter en stund så bad hon Jimmy att leka apport med henne och en pinne. Jimmy kastade iväg den, och till vår förtjusning började hon krypa iväg en lång bit längs stigen som en vovve..Hon hämtade pinnen *ährm* med munnen Och kröp tillbaka och helt plöstligt stannade hon och tog pinnen i handen och sa "MEN...Skalbaggarna då?!" :-D Det lät så gulligt och roligt tyckte vi att hon helt plötsligt kom på alla som borde ligga på stigen...



Här är mitt bidrag till en utmaning på Familjelivs Scrapträsk:-) Ett vinnande bidrag dessutom;-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är sååååå braaaa!!! Vilken inspiration du ger! Dom är jättesnygga allihop! =)

Anonym sa...

Underbara nya LO´s!!! Kortet är oxå jättefint!

(Favvis)Maria sa...

åh. va fin den nedersta LO är! Man blir ju nästan lite scrapsugen=)