07 maj 2007

WOW!Jag vann!:-)

Det är helt otroligt, men jag har vunnit min första tävling inom Scrapbooking!!:-D
Och inte "var som helst" heller utan på SWE Scrapbook- bloggen och bara det känns superkul!:-)

Här nedan är mitt bidrag till tävlingen som gick ut på att man skulle använda sig av "lager på lager" och ha egengjorda dekorationer. Så klockan, ramen, swirlarna och blommorna har jag gjort själv. Som vanligt får andra stå fotomodell - men det är ju så när man har fina bröllopsbilder, R&L!;-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den är SUPERFIN !! Grattis!

Anonym sa...

den här är bland det vackraste layouter jag sett, jag är djupt imponerad!! stort grattis till en otroligt välförtjänst vinst!!

kram carina

Anonym sa...

Du är en värdig vinnare!! Den är helt enkelt Underbar!!! Är så glad för din skull! Stort Grattis!

kram

Marie - Med mina händer... sa...

Grattis till vinsten! En helt underbar layout! ÄNTLIGEN ;-) vann du! Du är en skön scrappare, du!

Anonym sa...

Den är heeelt fantastiskt vacker!!!
Stort grattis till en mycket välförjänad vinst!

Anonym sa...

Din layout är såååå himla fin!
Stort GRATTIS till din vinst! :)

Kram
Mette

Anonym sa...

Du vann för att du är bäst! STORT GRATTIS!

m sa...

Så otroligt vackert! Värdig vinnare! Så bra!

Claudia79 sa...

TAck söta kära ni för alla era uppmuntrande ord!!Kram till er:-)

Jag... sa...

Men du Cladde! Den är helt UNDERBAR!! Den är så perfekt, din bästa skulle jag säga! :-D Kram på dig!